A Williams két autója közül Carlos Sainz szerzett pontot a Las Vegas-i Nagydíjon, Alexander Albon versenye azonban rémálomszerűen alakult, miután végig képtelen volt kommunikálni a csapatával.
A Las Vegas-i Nagydíj elején egy csoportnyi pályabíró jelent meg a célegyenes végi bukótérben, de az FIA utólag elmondta, minden úgy zajlott, ahogyan annak kell.
Mérföldkőhöz érkezett karrierjében a Las Vegas-i Nagydíjon George Russell, ennek nyomán pedig visszaidézte eddigi legemlékezetesebb futamait, amelyeken fájdalmas pillanatok, nagy megkönnyebbülések, csalódások és sikerek váltakozása faragta őt azzá, amilyennek ma ismerjük.
Lewis Hamilton hiába jött fel az utolsó rajtkockából pontszerző helyre Las Vegasban, az elégedettség szikrája sem látszott rajta a leintés után és az interjúzónában.
Pénteken nagy figyelmet generált a paddockban az az észrevételezés, hogy Oscar Piastri az Instagram-oldala megosztott egy olyan bejegyzést, amely azt a felvetést tartalmazza, miszerint a McLaren Lando Norrist látná szívesebben világbajnokként.
Charles Leclerc érthető módon bosszús volt a Las Vegas-i Nagydíj időmérő edzése után, és elmondta, a szokásos gondok mellett hét éve nem érzi jól magát az esőben.
A Las Vegas-i Nagydíj időmérőjének első három helyezettje közül senki nem örült az esős körülményeknek. Lando Norris és Max Verstappen elsősorban azzal volt elégedett, hogy egy darabban eljutott a leintésig, a leginkább meglepő eredményt szállító Carlos Sainz viszont ezúttal is a pole-pozíció gondolatával kacérkodott.
Úgy tűnik, semmi nem akar összejöni az ausztrál versenyzőnek, akinek faragnia kellene a hátrányán a pontversenyben, ehhez képest négy hellyel csapattársa mögül kell rajtolnia.
A hétszeres világbajnok nem tudta felmelegíteni a gumikat, de könnyen lehet, hogy mérnöke is tehet arról, hogy pályafutása legrosszabb eredményét érte el.