Jövőre az ismeretlenbe ugrik az F1 az új szabályokkal, a csapatok pedig egyelőre csak a saját felkészültségi állapotukat ismerik, egymás adatairól nincs tudomásuk. Egy adatbázisban azonban most is összegyűlnek az istállók új autóinak teljesítménymutatói, és ha igazat mondanak a számok, akkor itt valami nagyon nem stimmel.
Történelmi jelentőségű beruházásról tett bejelentést John Elkann, a Ferrari elnöke, amivel az olasz cég megnyitja kapuit a külföldi szakemberek számára, ezáltal pedig ledolgozhatja az autósportban eredendően meglévő versenyhátrányát.
Az ismeretlenbe fog fejest ugrani a Forma–1 a jövőre érkező új, az elektromos hajtás szerepét még jobban kihangsúlyozó technikai szabályokkal. Élesben fog csak kiderülni, hogyan változik majd meg a versenyzés 2026-tól, de a Williams csapatfőnöke, James Vowles szerint érdemes felkészülnünk valami egészen másra, mint amit eddig a sportról tudtunk.
Az F1 vezérigazgatója rámutatott, hogy a sportág új követői másképp szocializálódtak, mint a világbajnokságot több évtizede követők, és ez a pályák szerződéseire is hatással van.