A címvédő ellentmondást nem tűrő teljesítménnyel szerezte meg a győzelmet, míg Norrisnak a hajrában nagyon vissza kellett lassítania, de így is sikerült Russell előtt maradnia a második helyen.
Pénteken nagy figyelmet generált a paddockban az az észrevételezés, hogy Oscar Piastri az Instagram-oldala megosztott egy olyan bejegyzést, amely azt a felvetést tartalmazza, miszerint a McLaren Lando Norrist látná szívesebben világbajnokként.
A hétszeres világbajnok nem tudta felmelegíteni a gumikat, de könnyen lehet, hogy mérnöke is tehet arról, hogy pályafutása legrosszabb eredményét érte el.
Felipe Massa ügye tárgyalási szakaszba léphet, miután a bíró elutasította az alperesek próbálkozását arra, hogy a bíróság ejtse a brazil versenyző keresetét.
Max Verstappen felfedett valamit, amit eddig nem sokan tudtak róla: nem különösebben kedveli eredeti választott F1-es rajtszámát, a 33-ast, és az új szabály lehetőségeit kihasználva szeretne ő lenni az első, aki megváltoztatja azt. Van viszont előtte néhány akadály, még akkor is, ha nem a 69-es mellett dönt.
Ahogy a filozófiai tanmesében létezik olyan szabályrendszer, amelyben a teknős legyőzi a nyulat egy futóversenyen, úgy olyan feltételeket is lehet alkotni, amelyek mellett egy futó ember gyorsabban teljesít egy adott távot, mint egy autóval haladó. George Russell volt a kísérlet elszenvedője.
Oscar Piastri 10 másodperces büntetést kapott a Brazil Nagydíjon, Carlos Sainz pedig úgy véli, hogy ez is tökéletesen példázza, mennyire nem jó úton jár a bíráskodás az F1-ben.
Lance Stroll Franco Colapinto eredménytelenségén élcelődik, miután az argentin versenyző megjegyzést tett egy a Brazil Nagydíj első körében az orra előtt történt balesetre.