A hétszeres világbajnok nem tudta felmelegíteni a gumikat, de könnyen lehet, hogy mérnöke is tehet arról, hogy pályafutása legrosszabb eredményét érte el.
Végig vizes pályán zajlott a Las Vegas-i Nagydíj időmérő edzése, a nagy kihívást jelentő pályaviszonyok mellett pedig Lando Norris szerezte meg a pole-t, míg bajnoki riválisai közül Max Verstappen a 2., Oscar Piastri pedig az 5. lett.
Max Verstappen felfedett valamit, amit eddig nem sokan tudtak róla: nem különösebben kedveli eredeti választott F1-es rajtszámát, a 33-ast, és az új szabály lehetőségeit kihasználva szeretne ő lenni az első, aki megváltoztatja azt. Van viszont előtte néhány akadály, még akkor is, ha nem a 69-es mellett dönt.
Már csak három versenyen láthatjuk a jelenlegi szabályrendszer szerint épült, a szívóhatás szerepét kiemelő F1-es autókat, amelyek Fernando Alonso szerint nem váltották be az ígéretüket. Bár van bőven kérdőjel a 2026-os autókkal való versenyzés körül is, a jelenlegi modellek egy utált tulajdonságát biztosan kiküszöbölik.
Lance Stroll Franco Colapinto eredménytelenségén élcelődik, miután az argentin versenyző megjegyzést tett egy a Brazil Nagydíj első körében az orra előtt történt balesetre.
A Las Vegas-i Nagydíjra érkezve Charles Leclerc nem kerülhette el, hogy reagálnia kelljen a Ferrari elnökének múlt heti, nagy port kavart kijelentésére, amelyben kevesebb beszédre és jobb munkára szólította fel versenyzőit.
George Russell úgy véli, ezen két csapat közül a Red Bull lesz a jobb a kaszinóvárosban, míg a saját tavalyi győzelméből nem vonna le messzemenő következtetéseket.
Helmut Marko mindössze 9 F1-es futamon indult, de így is közel került ahhoz, hogy a Ferrari szerződtesse őt. A Red Bull motorsport-tanácsadója egy podcastban beszélt erről.