Mérföldkőhöz érkezett karrierjében a Las Vegas-i Nagydíjon George Russell, ennek nyomán pedig visszaidézte eddigi legemlékezetesebb futamait, amelyeken fájdalmas pillanatok, nagy megkönnyebbülések, csalódások és sikerek váltakozása faragta őt azzá, amilyennek ma ismerjük.
A Las Vegas-i Nagydíj időmérőjének első három helyezettje közül senki nem örült az esős körülményeknek. Lando Norris és Max Verstappen elsősorban azzal volt elégedett, hogy egy darabban eljutott a leintésig, a leginkább meglepő eredményt szállító Carlos Sainz viszont ezúttal is a pole-pozíció gondolatával kacérkodott.
Úgy tűnik, semmi nem akar összejöni az ausztrál versenyzőnek, akinek faragnia kellene a hátrányán a pontversenyben, ehhez képest négy hellyel csapattársa mögül kell rajtolnia.
Charles Leclerc révén a Ferrari nyitotta az élen a Las Vegas-i Nagydíj versenyhétvégéjét, mögötte Alexander Albon végzett, Yuki Tsunoda pedig váratlanul magasan, a harmadik helyen zárt, csapattársát, Max Verstappent is megelőzve.
A Red Bull brazíliai motorcseréje miatt a McLaren rámutatott, hogy szerintük ezzel a bikás istálló a költségplafon keretéből vesz el pénzt, a Red Bull azonban nem így látja. Az FIA állásfoglalása alapján pedig utóbbi aligha számíthat retorzióra.
Oscar Piastri 10 másodperces büntetést kapott a Brazil Nagydíjon, Carlos Sainz pedig úgy véli, hogy ez is tökéletesen példázza, mennyire nem jó úton jár a bíráskodás az F1-ben.
Lance Stroll Franco Colapinto eredménytelenségén élcelődik, miután az argentin versenyző megjegyzést tett egy a Brazil Nagydíj első körében az orra előtt történt balesetre.
A Las Vegas-i Nagydíjra érkezve Charles Leclerc nem kerülhette el, hogy reagálnia kelljen a Ferrari elnökének múlt heti, nagy port kavart kijelentésére, amelyben kevesebb beszédre és jobb munkára szólította fel versenyzőit.
George Russell úgy véli, ezen két csapat közül a Red Bull lesz a jobb a kaszinóvárosban, míg a saját tavalyi győzelméből nem vonna le messzemenő következtetéseket.