A Las Vegas-i Nagydíj csendes hőse volt Kimi Antonelli, aki az időmérőről való Q1-es kiesés után szélsőséges taktikát alkalmazva a verseny végeredményében a dobogón találta magát. Elárulta, hogyan csinálta.
Több paddockbeli értesülés szerint is mélyebb technikai ellenőrzést tart Lando Norris autóján az FIA, aminek köze lehet ahhoz, hogy a brit versenyzőnek jelentősen vissza kellett vennie a tempóját a Las Vegas-i Nagydíj utolsó köreiben.
Oscar Piastri kapott egyet a Las Vegas-i Nagydíj rajtjánál, a felügyelők pedig az őt arrébb taszítő Lawsont látták hibásnak, mégsem büntettek. A Strollt megtorpedózó Bortoleto viszont büntetést kapott.
Charles Leclerc érthető módon bosszús volt a Las Vegas-i Nagydíj időmérő edzése után, és elmondta, a szokásos gondok mellett hét éve nem érzi jól magát az esőben.
Végig vizes pályán zajlott a Las Vegas-i Nagydíj időmérő edzése, a nagy kihívást jelentő pályaviszonyok mellett pedig Lando Norris szerezte meg a pole-t, míg bajnoki riválisai közül Max Verstappen a 2., Oscar Piastri pedig az 5. lett.
A Red Bull brazíliai motorcseréje miatt a McLaren rámutatott, hogy szerintük ezzel a bikás istálló a költségplafon keretéből vesz el pénzt, a Red Bull azonban nem így látja. Az FIA állásfoglalása alapján pedig utóbbi aligha számíthat retorzióra.
Megfigyelők szerint Oscar Piastri egy olyan Instagram-bejegyzést osztott meg, amelyben Bernie Ecclestone azt fejtegeti, szerinte a fű alatt a McLaren valójában miért Lando Norris bajnoki címéért szorít.
Már csak három versenyen láthatjuk a jelenlegi szabályrendszer szerint épült, a szívóhatás szerepét kiemelő F1-es autókat, amelyek Fernando Alonso szerint nem váltották be az ígéretüket. Bár van bőven kérdőjel a 2026-os autókkal való versenyzés körül is, a jelenlegi modellek egy utált tulajdonságát biztosan kiküszöbölik.