Hiába írt alá idén szerződéshosszabbítást, időnként továbbra is felszínre törnek sejtések azzal kapcsolatban, hogy a Ferrari lecserélheti Frédéric Vasseurt a Forma–1-es istálló élén. Méghozzá arra a Ferrari-csapatfőnökre, aki mindent megnyert idén, amit csak lehetett.
Az FIA által is megerősített információk szerint két gyártó megtalálta a módját, hogyan játszhatja ki a 2026-os F1-es motorszabályokat – a szabályértelmezési vitát nem lesz könnyű feloldani a szezonkezdetig hátralévő rövid időben, ennek következtében pedig a Mercedes, a Red Bull és partnereik a becslések szerint körönként három tizedmásodperces lépéselőnybe kerülhetnek.
Noha akkor még egyetlen vb-címet sem nyert a Ferrarival, Michael Schumacher a maranellóiak versenyzőjeként már óriási sztárnak számított Olaszországban, ennek pedig megvoltak a maga árnyoldalai.
Michael Masi eddig hazájában vállalt munkát, most pedig új fejezetet nyit a karrierjében, és először lesz köze formaautós bajnoksághoz azóta, hogy botrányba fullasztotta a 2021-es F1-es szezonzárót.
Az FIA egy olyan kiegészítést tett a 2026-os sportszabályzatban, amely megkönnyíti a csapatok dolgát a sprintversenyt tartalmazó hétvégéken – vagy legalábbis nem nehezíti annál is tovább, mint amilyen nehéz valójában.