„Gyakorlatilag a saját árnyékomtól is féltem” – vallotta be a Mercedes versenyzője, amikor felidézte, mennyire magányos volt gyerekként, majd apja hogyan büntette, ha valamit nem jól csinált.
Andrea Kimi Antonelli olyasmit tett, amire nem mindenki képes, pláne nem ennyire fiatalon. A kérdés már csak az, hogy a következő lépést meg tudja-e tenni a fiatal olasz.
A McLaren görcsösen figyel arra az idei F1-es szezonban, hogy egyenlő feltételeket adjon két versenyzője, Lando Norris és Oscar Piastri számára az egyéni világbajnoki címért folyó harcban. A nyári szünet óta megszaporodó bokszutcai problémák azonban inkább a britet sújtották.
A már az Aston Martin gárdáját erősítő szakember szavai azt vetítik előre, hogy a csapat mindent meg fog tenni, hogy Alonso 2026 végén búcsút inthessen az F1-nel.
A Forma–1 máris igyekezett kompenzálni Carlos Sainzt, aki a Szingapúri Nagydíj után szóvá tette, hogy kihagyták az előzéseit a közvetítésből. Ám amivel a spanyol érvelt, miszerint hogy a pályán zajló akció helyett hírességeket és barátnőket mutogatnak indokolatlanul sokáig a képernyőn, ezen a hétvégén biztosan nem állta meg a helyét.
Az ismeretlenbe fog fejest ugrani a Forma–1 a jövőre érkező új, az elektromos hajtás szerepét még jobban kihangsúlyozó technikai szabályokkal. Élesben fog csak kiderülni, hogyan változik majd meg a versenyzés 2026-tól, de a Williams csapatfőnöke, James Vowles szerint érdemes felkészülnünk valami egészen másra, mint amit eddig a sportról tudtunk.
A Forma–1 gumigyártójának idénre bevezetett újítása nem igazán vált be, Max Verstappen pedig nem fogta vissza magát, amikor véleményt fogalmazott meg az új keverékről.
Ha egy versenyző egy nagy balesetet követően saját erőből száll ki az autójából és elsétál, a néző hajlamos letudni a történteket azzal, hogy haja szála sem görbült az érintettnek. Esteban Ocon azonban egy pár évvel ezelőtti bukásának példáján bemutatja, hogy a pilóták teste nagyon is meg tudja szenvedni a nagy erővel történő becsapódásokat.