A friss világbajnok Lando Norrisban nem dúlt a magabiztosság, amikor a Holland Nagydíjon elkönyvelt kiesése után 34 pontra nőtt a hátránya Oscar Piastri mögött, de azt ezt követő visszazárkózását nagyrészt annak tudja be, hogy nem változtatott a hozzáállásán, sőt, még nagyobb erőket mozgósított a háttérben.
A Ferrari versenyzőjeként eltöltött hét szezonja során már nem először kénytelen csalódottan értékelni egy évet Charles Leclerc. A monacói utolsó reményét abba helyezi, hogy a csapat jól ráérez az új szabályrendszer kihívásaira – és szerinte nagyon gyorsan ki fog derülni, hogy ez megtörténik-e.
A McLaren ausztrál pilótája nem számít a csapaton belüli dinamika megváltozására, az idei szezonban pedig elmondása szerint sokat tanult saját magáról.
Norris jó helyzetben van, de elég két pozíciót buknia ahhoz, hogy veszélybe kerüljön a világbajnoki címe. Andrea Stella ennek ellenére óvatosságra buzdítja.
Van az a mondás, hogy a sikertelen szülők a saját gyerekükkel akarják megvalósíttatni, amit nekik nem sikerült elérniük. Vajon igaz lehet ez egy Forma–1-es pilóta menedzserére, Mark Webberre is?
Fernando Alonso az Aston Martin szezonjának fényében remek, 6. rajthelyet szerzett az Abu-dzabi Nagydíjra, miközben ezúttal is úgy értékelt, karrierje egyik legerősebb idényét futotta, amit az eredmények sokak elől elfedtek.
Nagy kérdés, hogy Max Verstappen miként fog taktikázni, ha ő áll majd az élen az Abu-dzabi Nagydíjon, Lando Norris pedig a 2. vagy 3. helyen halad. Ezt egyelőre senki nem tudja, de a holland elmondta, most nem lenne olyan könnyű feltartani a mezőnyt, mint 2016-ban.
Charles Leclerc nemhogy nem fog azzal törődni, hogy kimaradjon a vb-címért folyó csatából az Abu-dzabi Nagydíjon, hanem egyenesen hatalmas kockázatot készül vállalni a dobogós eredményért.
George Russell a 2016-os abu-dzabi forgatókönyv megismétlődésére számít a most vasárnapi szezonzárón, és Lando Norris is azt mondja, hiába áll világbajnoki címet érő rajtpozícióban, élete legösszetettebb versenyére készül.