back to top
2025. december 16. 11:18

Norris sorsfordító pillanata hamarabb jött, mint sokan gondoljuk

Nem a McLaren műszaki változtatását nevezte meg a szezon meghatározó momentumaként, hanem egy hetekkel korábbi eredményt.

Több pénzt fizetnek az F1-es csapatok, hogy közvetve jobban járjanak, közben nő az FIA befolyása is

Aláírták a Forma–1 működését szabályozó Concorde Agreement 2026-tól 2030 végéig érvényes verzióját, több változtatással.

Jövőre lebutítanak pár dolgot az F1-ben, hogy a nézők is megértsék

Az idei év során a Forma–1 rajongói már elkezdhettek ismerkedni néhány új technikai kifejezéssel, amelyek a 2026-os szabályrendszerrel érkeznek a sportba. Nos, ha mostanra sikerült megjegyezni, mi a DRS utódjának a neve, akkor most el is lehet felejteni, mert mégsem az lesz.

Verstappen reagált Marko távozására, miközben úgy tűnik, újabb nagy veszteség nem éri őt

Max Verstappen legfőbb bizalmasát veszítette el, de a jelek szerint a vele lassan 10 éve együtt dolgozó harcostársa a sajtóhírek ellenére maradhat.

Épp csak vége az idei szezonnak, de az egyik pilóta fél évig aggódhat a következő miatt

Az újonc Oliver Bearman jogosítványába megint bekerült egy büntetőpont, 10-nél tartva várja az F1 2026-os idényét.

Amiről lemaradtunk: Alonso mesterkurzusa; brutális előzés az utolsó körben (videó)

A vb-csata árnyékában kissé elsikkadt, de a középmezőnyben is rengeteg izgalmas csata zajlott az Abu-dzabi Nagydíjon.

A Mercedes furcsa orrú autója és az Aston Martin újonca is az élen zárt egy-egy rangsort az idei utolsó F1-es teszten

Az abu-dzabi szezon utáni teszttel most már tényleg befejeződött az idei F1-es szezon. A Mercedes módosított szárnnyal készült 2026-ra, míg ketten is új csapatuk színeiben köröztek.

Nem mondta el az igazat a Red Bull arról, hogy miért kellett mennie Helmut Markónak?

Az osztrák tanácsadó szerződéséből még hátra volt egy év, a Red Bull pedig úgy adta elő a távozását, mintha ők szerették volna, ha marad. A valóság azonban valószínűleg nem ez.
A Red Bull közleménye szerint a 82 esztendős motorsport-tanácsadó maga döntött úgy, hogy ideje visszavonulni, a Red Bull vezetése pedig sajnálattal, de elfogadta ezt a döntést.
Az év előzése címre is eséllyel pályázhatott a manőver, amit Oscar Piastri bemutatott Lando Norris ellen az Abu-dzabi Nagydíj első körében, de utólag kiderült, hogy miért nem lehet annak nevezni.