back to top
2025. november 24. 16:44

„Katasztrofális”; „legrosszabb szezon” – Hamilton ismét maga alatt van

Lewis Hamilton hiába jött fel az utolsó rajtkockából pontszerző helyre Las Vegasban, az elégedettség szikrája sem látszott rajta a leintés után és az interjúzónában.

Mindkét McLarent vizsgálják, kizárás lóg a levegőben Las Vegasban (frissítve)

Több paddockbeli értesülés szerint is mélyebb technikai ellenőrzést tart Lando Norris autóján az FIA, aminek köze lehet ahhoz, hogy a brit versenyzőnek jelentősen vissza kellett vennie a tempóját a Las Vegas-i Nagydíj utolsó köreiben.

Félreértés vezetett Hamilton történelmi blamájához Las Vegasban?

A hétszeres világbajnok nem tudta felmelegíteni a gumikat, de könnyen lehet, hogy mérnöke is tehet arról, hogy pályafutása legrosszabb eredményét érte el.

Elképesztő körülmények között Norris a leggyorsabb és Hamilton a leglassabb az időmérőn

Végig vizes pályán zajlott a Las Vegas-i Nagydíj időmérő edzése, a nagy kihívást jelentő pályaviszonyok mellett pedig Lando Norris szerezte meg a pole-t, míg bajnoki riválisai közül Max Verstappen a 2., Oscar Piastri pedig az 5. lett.

Nem félkarú rablón, de félig „kirabolták” az F1 mezőnyét Vegasban az időmérő előtt

Sokáig vizes volt a pálya a harmadik edzésen Las Vegasban, az utolsó edzés felét ezzel elvesztette az F1-es mezőny.

Az eredményeiből elég nehéz rájönni, hogy Hamiltonnak Vegasban épp milyen a kedve

Lewis Hamilton a 11. és a 10. helyen zárta a Las Vegas-i Nagydíj első két szabadedzését – ki gondolta volna, hogy ezek után „elégedett” és „izgatott”.

Jelenleg bemondásra megy az F1-ben a motorcsere, így a Red Bullt aligha fogják megbüntetni

A Red Bull brazíliai motorcseréje miatt a McLaren rámutatott, hogy szerintük ezzel a bikás istálló a költségplafon keretéből vesz el pénzt, a Red Bull azonban nem így látja. Az FIA állásfoglalása alapján pedig utóbbi aligha számíthat retorzióra.
Megfigyelők szerint Oscar Piastri egy olyan Instagram-bejegyzést osztott meg, amelyben Bernie Ecclestone azt fejtegeti, szerinte a fű alatt a McLaren valójában miért Lando Norris bajnoki címéért szorít.
Már csak három versenyen láthatjuk a jelenlegi szabályrendszer szerint épült, a szívóhatás szerepét kiemelő F1-es autókat, amelyek Fernando Alonso szerint nem váltották be az ígéretüket. Bár van bőven kérdőjel a 2026-os autókkal való versenyzés körül is, a jelenlegi modellek egy utált tulajdonságát biztosan kiküszöbölik.