A McLaren kettős kizárása felkorbácsolta az indulatokat a rajongók körében, a döntés jogosságával azonban nem lehet vitatkozni, és annak is megvan az oka, hogy miért nem ellenőriznek mindenkit.
Lewis Hamilton hiába jött fel az utolsó rajtkockából pontszerző helyre Las Vegasban, az elégedettség szikrája sem látszott rajta a leintés után és az interjúzónában.
Több paddockbeli értesülés szerint is mélyebb technikai ellenőrzést tart Lando Norris autóján az FIA, aminek köze lehet ahhoz, hogy a brit versenyzőnek jelentősen vissza kellett vennie a tempóját a Las Vegas-i Nagydíj utolsó köreiben.
Könnyen lehet, hogy nem segített volna a hétszeres világbajnokon, ha figyelmesebb, de korábbi csapattársa is úgy véli, hogy nem szabadott volna elvegye a gázt.
A hétszeres világbajnok nem tudta felmelegíteni a gumikat, de könnyen lehet, hogy mérnöke is tehet arról, hogy pályafutása legrosszabb eredményét érte el.
Végig vizes pályán zajlott a Las Vegas-i Nagydíj időmérő edzése, a nagy kihívást jelentő pályaviszonyok mellett pedig Lando Norris szerezte meg a pole-t, míg bajnoki riválisai közül Max Verstappen a 2., Oscar Piastri pedig az 5. lett.
A Red Bull brazíliai motorcseréje miatt a McLaren rámutatott, hogy szerintük ezzel a bikás istálló a költségplafon keretéből vesz el pénzt, a Red Bull azonban nem így látja. Az FIA állásfoglalása alapján pedig utóbbi aligha számíthat retorzióra.
Megfigyelők szerint Oscar Piastri egy olyan Instagram-bejegyzést osztott meg, amelyben Bernie Ecclestone azt fejtegeti, szerinte a fű alatt a McLaren valójában miért Lando Norris bajnoki címéért szorít.
Már csak három versenyen láthatjuk a jelenlegi szabályrendszer szerint épült, a szívóhatás szerepét kiemelő F1-es autókat, amelyek Fernando Alonso szerint nem váltották be az ígéretüket. Bár van bőven kérdőjel a 2026-os autókkal való versenyzés körül is, a jelenlegi modellek egy utált tulajdonságát biztosan kiküszöbölik.