A McLaren megerősítette Ausztráliában, hogy drasztikus változások jönnek a csapatnál.
A wokingi istálló a sereghajtók között találta magát az év első két futamán. Az autó nem elég gyors, és ráadásul a megbízhatósággal is akadnak problémáik. A múlt héten már elkezdődtek az átszervezések a papaya színű alakulatnál. James Key távozott, míg helyét egyelőre a többi részleg vezetője közös erővel tölti be. Jövőre állhat munkába David Sanchez, aki a Ferrarit hagyja hátra, míg az Aston Martintól is érkezik szakember a britekhez.
A legnagyobbat fejlődő csapattól csábított el szakembert a McLaren
Andrea Stella korábban elmondta, számoltak azzal, hogy le lesznek maradva, de ilyen mértékű hátrányról nem is álmodtak. Múlt héten a csapatfőnök arról beszélt, hogy Bakuban már fejlesztésekkel felvértezve vágnak neki a csatáknak, ám ennél drasztikusabb megoldást vet be végül a csapat.
„A bakui csomagnak olyan területeket kell érintenie, amikkel már a bemutató után sem voltunk elégedettek. A fejlesztés szempontjából ez csak az első lépés. Egyértelműen egy újabb jelentős csomaggal készülünk, ami már több területet fog érinteni, és látványos változásokkal fog járni. Olyan átfogó fejlesztés lesz, amit a köznyelv ‘B’ autónak hív.” – árulta el Stella.
Három fázisból tevődik össze majd a „B” autó:
Az olasz vezető azt viszont nem árulta el, hogy pontosan mikor vetik be a ráncfelvarrott MCL60-at.
„A leállást követően (nyári szünet) lesz egy újabb fejlesztési körünk. Három fő lépésből áll a terv: jön a bakui csomag, majd a leállás előtt érkezik egy újabb. és a leállás után is jönnek fejlesztések. Pontos dátumokba viszont nem szeretnék bocsátkozni. Reméljük, hogy mindegyik lépés után tudunk javulni néhány tizedet.”