Egy új versenyelem, az aranykör bevezetését fontolgatja az elektromos széria a decemberben kezdődő új szezonra, miközben a csapatoknak és a versenyzőknek kezd elegük lenni az egyre inkább elszállt ötletekből.
Antonio Felix da Costa egy olyan szúrópróbaszerű vizsgálaton bukott meg győzelme után, amelyben valószínűleg másokat is vétségen értek volna, de a Porsche másnap Pascal Wehrlein révén már egy legális győzelmet is ünnepelhetett a Formula E Misano ePrix-jén.
Nick Cassidy és Mitch Evans az első két helyen kezdték meg az utolsó kört a Formula E portlandi hétvégéjének első versenyén, ám végül a 8. és a 19. pozícióban értékelték őket a célban.
Érdekes bejelentés érkezett a Formula E tokiói hétvégéjének felvezetéseként: a következő szezonban a Lola és a Yamaha együttműködésével új gyártó száll be a sorozatba, mindkét fél hosszú kihagyás után tér vissza az autósportba.
A 93 éves Bernie Ecclestone bizonyítja, soha nincs késő az önreflexióra: az F1 korábbi vezetője meggondolta magát a Formula E-vel kapcsolatban, már nem tartja azt a fűnyírók bajnokságának.
A McLaren megszerezte első futamgyőzelmét a Formula E-ben, Sam Bird egy olyan előzést mutatott be tavalyi csapattársa ellen, amivel szinte egycsapásra újraélesztette a sokak szerint már leáldozóban lévő karrierjét.
Kapkodós döntésnek tűnik, hogy a Formula E a 16 futamból álló szezon negyedik versenye előtt jelentette be egy új pontverseny létrehozását, amelybe az eddig elért eredményeket is beleszámítják.
A nőnap apropóján állt elő a Formula E egy nagyszerű csúcsdöntés hírével: Rem al-Aboud gyorsabban gyorsult egy FE-autóval, mint korábban az FIA égisze alá tartozó bármilyen versenyautó valaha.