Oliver Rowland nyerte a Formula E Monaco ePrix-jének első, a gyorstöltés használatával zajló versenyét, az új technológia viszont hozzájárult, hogy az addig utolsó helyen haladó Nico Müller a kiállások után jelentős előnnyel találja magát az élen.
Elérkezett a nap, két évnyi halasztás és még hosszabb fejlesztési időszak után ezen a hétvégén, a Formula E dzsiddai fordulóján bemutatkozik a gyorstöltés.
Egy új versenyelem, az aranykör bevezetését fontolgatja az elektromos széria a decemberben kezdődő új szezonra, miközben a csapatoknak és a versenyzőknek kezd elegük lenni az egyre inkább elszállt ötletekből.
Üzleti fordulatot is hoz a fenntarthatóság. Mindezt jól mutatja, hogy a fenntarthatósági technológiák fejlesztésével foglalkozó szektorok növekedése 2030-ig elérheti az évi 25 százalékot is,...
A Porsche győzelmével ért véget a Sanghaj ePrix második futama a Formula E-ben, így immár a nemrég még az állásáért küzdő Antonio Felix da Costa rendelkezik a legtöbb győzelemmel a szezonban, legalábbis saját számításai szerint.
Antonio Felix da Costa egy olyan szúrópróbaszerű vizsgálaton bukott meg győzelme után, amelyben valószínűleg másokat is vétségen értek volna, de a Porsche másnap Pascal Wehrlein révén már egy legális győzelmet is ünnepelhetett a Formula E Misano ePrix-jén.
A német sajtó által csak Elektro-Schuminak becézett Maximilian Günther nyerte a Formula E első tokiói futamát, miközben a Jaguar a gyengélkedése ellenére is megőrizte a vezetést a bajnokságokban.
Érdekes bejelentés érkezett a Formula E tokiói hétvégéjének felvezetéseként: a következő szezonban a Lola és a Yamaha együttműködésével új gyártó száll be a sorozatba, mindkét fél hosszú kihagyás után tér vissza az autósportba.
A 93 éves Bernie Ecclestone bizonyítja, soha nincs késő az önreflexióra: az F1 korábbi vezetője meggondolta magát a Formula E-vel kapcsolatban, már nem tartja azt a fűnyírók bajnokságának.