A McLaren Racing főnöke, Zak Brown elárulta, hogy kitűnő visszajelzést kapott a Coca-Colától a három versenyes megállapodásuk teljesítése után. A csapat még októberben kötött szerződést az üdítőóriással, ahol a Coca-Colát és testvérmárkáit reklámozták az Egyesült Államokban, Brazíliában és Abu Dhabiban.
Az üzlet sikeres lett, és a csapat most már 2019-re egész évre szerződne. A Crash.net-nek nyilatkozott Brown:
„A Coke üzlet remek volt, és nekik is működött. Nem hiszem, hogy helyénvaló lenne megosztanom a konkrét eredményeket, de amiket visszahallottunk, az alapján elégedett volt a Coca-Cola velünk. Nagyszerűen ment a dolog a McLaren márkával, és versenyzőinkkel is remekül ment a munka, jó volt látni azt, hogy működött a Coca-Cola a Forma-1-ben.”
A múltban a McLaren már számtalan támogatóval dolgozott szorosan, például a Vodafonenal is, akik akkor voltak jelen a csapat életében, amikor Lewis Hamilton megnyerte az első világbajnoki címét.
Brawn tovább ecsetelte, hogy miért volt jó ez a partnerség, amire büszke:
„Nincs is jobb, tapasztaltabb, bonyolultabb, és kifinomultabb szponzor a világon a Coca-Colánál, így az, hogy az év végén sikerült őket meggyőznöm hogy velünk láttassák magukat, az egy olyan siker, amire büszke vagyok, és a sportágnak is annak kell lennie.”