Az ausztrál hatóságok vizsgálatot indítottak a Ferrarin megjelenő új márkanév, a „Mission Winnow” kapcsán. A jelzés mint az ismeretes, a Philip Morrisé akik a Marlboro cigarettákat is gyártják, és mindemellett a csapat névadó szponzoraivá is váltak.
A vállalat szerint a márka a dohányzás alternatíváját jelképezi, illetve az egyéb kezdeményezéseiket, de egyesek szerint ez csak egy ügyes trükk arra, hogy egy a Marlboroéhoz hasonló logó és színhasználat jelenjen meg az F1 rajongók tudatalattijában.
A Melbourneben megjelenő The Age újság szerint vizsgálatot indítottak egy hónappal, a 2019-es szezonnyitó előtt. A vizsgálatokat a szövetségi egészségügyi osztály, Viktória állam, és az ausztrál kommunikációs és média hatóság indította. Az ausztrál dohányellenes kampányvezető John Cunningham így nyilatkozott:
„A Mission Winnownak semmi köze a Forma-1-es autókhoz, ez biztos.”
A Philip Morris annyit reagált, hogy a cégük mindig is tiszteletben tartja a tevékenységükre vonatkozó törvényeket. Ez a kampány pedig egyik ismert márkájukhoz sem köthető.