back to top
KezdőlapFormula 1Rich Energy: Jobb a termékünk és a márkánk, mint a Red Bullé

Rich Energy: Jobb a termékünk és a márkánk, mint a Red Bullé

-

Mikor kiderült, hogy a Haas új főszponzora a Rich Energy lesz, sokak rossz szemmel néztek a partnerkapcsolatra, és abban sem voltak biztosak, hogy a Rich Energy valóban létező és legális keretek között működő márka, cég. Leginkább a vállalat főnökére William Storey-ra néztek furcsán, noha ez elsősorban talán szokatlan megjelenésének köszönhető.

Csütörtökön bemutatkozott a Haas új autója és annak festése, mely a Rich Energy okán fekete-arany-fehér színben pompázik. A bemutatón maga Storey is jelen volt, aki a negatív visszhangra annyit reagált, hogy a kritizálók minden bizonnyal egy másik bolygón élnek.

„Szerintem nagyon sok ember számára a kettő meg kettő az öt.” – mondta Storey a Motorsport.comnak. „Hallottam a képtelen pletykákat, vagy miket, teljesen nevetségesek. Nem is foglalkozom velük.”

„Végtére is 90 millió dobozt termeltünk (az energiaitalból). Szóval azt mondani, hogy a termék nem létezik, olyan, mint azt állítani, hogy sosem járt ember a holdon, vagy Elvis még mindig él. Ez csak kitaláció.”

Storey szerint a márka Forma-1-ben való megjelenése azt a célt szolgálja, hogy magasabb szintre emelje a márkát, és megismerjék azt olyan helyeken is, ahol eddig nem ismerték.

„A tettek többet mondanak a szavaknál.” – mondja Storey. „Végsősoron, mikor apály lesz, kiderül, hogy ki úszott meztelenül, nemde?”

„Nagyon konzisztens vagyok az első naptól fogva. Minden, amit mondok, az úgy is van. Érdekes, hogy ezek az úgynevezett becsmérlők sosem találkoztak velem, és valójában semmit nem tudnak rólunk. Ennek a spekulációnak nincs alapja. Mindenki, aki ténylegesen ismer minket, az tudja, hogy mi történt, és milyenek vagyunk. A becsmérlők nincsenek a tények birtokában.”

„Úgy gondoljuk, hogy jobb a termékünk és a márkánk a Red Bullnál és fantasztikus, hogy most megmérkőzhetünk velük a pályán.”