A Forma-1 2019-es nevezési listájának legfrissebb verziója arról tanúskodik, hogy a Ferrari nevébe újra bekerült a Mission Winnow, ami a Philip Morrisszal való szponzori együttműködésre utal.
Az olaszoknak már évtizedek óta partnere a Philip Morris International, és a cég tavaly indította el a Mission Winnow névre hallgató projektjét. A projekt indulása után nem sokkal, vagyis tavaly év végétől kezdve a Ferrari autóján is helyet kapott ez a reklámfelirat, az idei évi tesztektől kezdve pedig már a csapat hivatalos nevében is szerepelt.
Az Ausztrál Nagydíjon viszont láthattuk, hogy mégsem voltak ott ezek a feliratok az autón, és a csapat nevében sem szerepelt a Mission Winnow. Ez annak köszönhető, hogy az ausztrál hatóságok a futam előtt vizsgálni kezdték ezt a bizonyos Mission Winnow brand-et, így végül a csapat amellett döntött, hogy eltávolítják az autóról és a névből is.
A McLaren is hasonlóval próbálkozott, ugyanis az MCL34-esre a British American Tobacco-ra reflektáló Better Tomorrow szlogen került fel. Végül ők is úgy jártak el, mint a Ferrari, nekik sem volt fenn az autón a dohányreklám Ausztráliban.
Most pénteken az FIA által kiadott lista szerint azonban a Ferrari neve a Bahreini Nagydíjtól kezdve újra Scuderia Ferrari Mission Winnow lesz.
A dohányreklámok már bő tíz éve be vannak tiltva a Forma-1-ben, viszont ezek legújabb a kezdeményezések még a WHO figyelmét is felkeltették. Arra biztatták a különböző kormányokat, hogy indítsanak eljárást az ezen vívmányok ellen, arra hivatkozva, hogy ezek egész egyszerűen burkolt dohányreklámok.