> A CUPRA 50%-kal nagyobb létszámmal növelte csapatát
> 2018-ban Németország, Spanyolország és az Egyesült Királyság voltak a márka legjobban teljesítő piacai
> A CUPRA a 2019-es esztendőt az értékesítés megháromszorozásával kezdte, és elérte a 3 600 darabos eladott mennyiséget
Martorell/Budapest, 2019. április 4. – Miután a 2019-es genfi nemzetközi autószalonon a CUPRA Formentor premierjével az egész világon meghódította a gépkocsi szerelmeseit, a CUPRA hivatalosan is bemutatta vezetői csapatát, melyet Luca de Meo, a SEAT elnöke vezet.
A CUPRA márka további vezetői Wayne Griffiths, a CUPRA ügyvezető igazgatója; Antonino Labate, stratégiai, üzletfejlesztési és műveleti igazgató; Jaime Puig, a CUPRA Racing igazgatója; Alejandro Mesonero-Romanos formatervezési igazgató; Mauro Pierallini, termék projekt vezető, Khaled Soussi, értékesítési és marketing igazgató és Xavier Serra, a Racing Engineering vezetője.
Megszületése után egy évvel a CUPRA megszilárdította struktúráját, és 50%-kal bővítette létszámát, mely így elérte a 70 főt. A márka 2018-ban valamennyi előrejelzést túlszárnyalva az értékesítésben 40%-os növekedést ért el a megelőző év adataival összehasonlítva. Tavaly a teljes eladás 14 400 darab volt. Az értékesítési rangsort Németország vezeti több mint 6 000 eladott CUPRÁval, míg Spanyolország és az Egyesült Királyság is dobogós helyen végzett, ugyanis mindkét piacon túllépték az 1 500 darabos értékesítést.
Miközben a CUPRA 2019-es célkitűzése a CUPRA-kínálat növelése, piaci pozíciójának megerősítése, a márkakereskedői hálózat létrehozásának befejezése és a CUPRA Masters képzésének folytatása, a márka már egy európai offenzíva megvalósítására összpontosít.
Erre az évre a CUPRA márka az alapításának első évében elért eredmények túlszárnyalását célozza meg: „Míg Németország, Spanyolország és az Egyesült Királyság 2019-ben is kulcsfontosságú piacaink lesznek, jelenlétünket Európa-szerte bővítjük a CUPRA Ateca bevezetésével és a Leon CUPRA erőteljes felfuttatásával. Ezzel jelentős növekedést célzunk meg Franciaországban, Svájcban és Ausztriában is. Mindezek mellett a CUPRA jelenlétét kiterjesztjük a stratégiai fontosságú tengerentúli régiókra is, mint például Észak-Afrikára és Latin-Amerikára ”– mondta Wayne Griffiths, a CUPRA ügyvezető igazgatója.
Szakemberek hálózata
A bővítési céljainak megvalósítása érdekében a márka értékesítési hálózatot épít ki ki, amely kiválasztott értékesítési pontokból és CUPRA specialistákból áll. A CUPRA saját eladói térrel rendelkezik majd, amelyeket a világszerte működő 210 SEAT márkakereskedőnél alakítanak ki, és az év végéig e helyek száma tovább bővül. Ezeket a CUPRA Corners nevű tereket úgy tervezték, hogy a márka modern arculatát jelenítsék meg, melyhez az ihletet egy garázs modern és egyedi újraértelmezése adta. Mindezen túl a CUPRA egyedi jellegű saját értékesítési pontokkal rendelkezik majd egy-egy meghatározó, ikonikus helyszínen.
A CUPRA hálózata speciális alkatrészeket és tartozékokat is forgalmaz, minden egyes modellhez külön tervezett, és gondosan kiválasztott opciókkal. Egy különleges lifestyle kollekció, vezetési tanfolyamok és különleges rendezvények is a CUPRA világának részét fogják képezni. Ennek érdekében a vállalat több, mint 240 CUPRA Mastert képzett ki, akiknek a CUPRA élmény átadása lesz a feladata.
A helyes úton
A 2019-es esztendő megerősítette a tavalyi év eredményeinek pozitív tendenciáját, hiszen az első két hónapban a CUPRA újabb csúcsokra ért a 3 600 kiszállított gépkocsival, ami 101,4%-kal több, mint az előző év azonos időszakában regisztrált értékesítés. Ezt a három számjegyű növekedés egészítette ki a márka által kifejlesztett első modell, a CUPRA Formentor bevezetését. Ez a tanulmányautó jeleníti meg a márka önarcképét, és a 100%-ig CUPRA „génekkel” 2020-ban kerül majd piacra.
A CUPRA Formentor mellett a márka a 2019-es genfi nemzetközi autószalonon bemutatta a CUPRA Ateca Special Edition-t is, így még magasabb szintre emelte a teljesítményt és az egyedi megjelenést. A CUPRA Atecán és a CUPRA Formentoron túl a CUPRA 2020-ig négy új modellt tervez bemutatni, annak érdekében, hogy az elkövetkező 3-5 évben megduplázza értékesítési eredményeit.