Mitch Evans sikerrel tartotta fel Andre Lotterer-t Róma utcáin tartott párharcukban, így megszerezte a Panasonic Jaguar Racing első győzelmét a Formula E-ben.
Az új zélandi pilóta akkor került előnybe, amikor egy késői fékezéssel elment a pole pozícióból indult DS Techeetah versenyzője mellett 16 perccel a vége előtt. Kicsivel előtte mindketten felhasználták az Attack Boostot, de Evans kicsivel előbb. A páros egymás mellett ment a 11-12-es kanyarkombinációban, jobban jött ki belőle Evans, átvette a vezetést, és már meg is tartotta azt a 45 perces versengés végéig.
Lotterer megpróbált válaszolni kétszer is erre a manőverre az Attack Mode újabb használatával, de a Jaguar versenyzője kiszélesítette magát, és maradt is egy power boostja. Evans megpróbálta hatástalanítani Lotterer második támadását, de kihagyta az aktiváló zónát, és emiatt a DS Techeetah autó szinte ráesett, de sikerült keményen védekeznie, aztán a következő alkalommal már nem hagyta ki az extra energiát.
A párost kilenc tized választotta el a leintésnél, és Evans először nyert az elektromos formaautós szériában. A Jaguar eddigi legjobb eredménye egy harmadik hely volt, az előző szezon második futamán, Hong Kong utcáin.
Stoffel Vandoorne feltűnés mentesen az egész versenyen a harmadik helyen volt, és ezzel megszerezte az első Formula E-s dobogós helyezését, és ezzel az eredménnyel öregbítette a HWA Racelab sikerlistáját is.
Robin Frijns az utolsó pillanatokban előzte meg Sebastien Buemit, és lett ezzel negyedik, Nissanos csapattársa, Oliver Rowland a hatodik lett. Frijns csapattársa, Sam Bird ugyanakkor benne volt a nyitó körös balhéban, amelynek eredménye egy hosszú piros zászlós fázis lett. Ő Jose Maria Lopezzel került összetűzésbe a 11-es kanyar sikánjánál, majd nem sokkal később az argentin úgy ütközött már egy másik sikánban, hogy egy több autóból álló útakadályt sikerült képeznie.
Többen is kihasználták a piros zászlós fázist, és kijavították az autóikat, mint például Bird és Vergne, utóbbi az új rajtot követően egyből a pontok közé kormányozta a versenygépét. A regnáló bajnok azonban hibázott, mert teljes pályás sárga zászlós fázis alatt előzött, amiért kapott egy áthajtásos büntetést. A problémát ezúttal Felipe Massa Venturi autója okozta, amely megállt a pályán egy technikai probléma miatt. Nem volt jó napja a csapatnak, mert Mortara autója is megállt, de Gary Paffett is megtorpedózta Lopezt.
A bajnokságot mindeközben újra Jerome d’Ambrosio vezeti Antonio Felix da Costa előtt, köszönhetően a nyolcadik helyezésének.