A Williams új szponzorral gazdagodott, új partnerük a Financial Times című lap. Az újság logója már Bakura felkerült az autókra.
„Örömmel jelentem be a Financial Times-t, mint a ROKiT Williams Racing hivatalos partnere.” – mondta a Williams helyettes csapatfőnöke, Claire Williams. „Pár éve a marketing és a márka teljesen más megvilágításba került a minden sportban, így a Forma-1-ben is.”
„A lehetőség, hogy együttműködhetünk az FT-vel, hogy rácsatlakozzunk a média és a digitális lehetőségek új formáira, nagyon izgalmas a csapatunk és meglévő partnerein számára is, és nagyon várom, hogy lássam, miként fejlődik ez a partnerség.”
„Ez egy nagyon izgalmas partnerség két ikonikus brit márka között, melyek globális szinten működnek.” – mondta David Buttle, a Financial Times globális kereskedelmi marketing igazgatója.
„Örömmel jelentünk be egy nagy jelentőségű eseményt, hogy az FT épp elérte az egymillió fizető olvasót, épp, ahogy a Forma-1 Sanghajban az ezredik versenyét rendezte.”