A 2018 július 31-én zárult üzleti év végén a Formula E 26,4 millió euró (~8,5 milliárd forint) veszteséget könyvelhetett el. Mindezt annak ellenére, hogy rekordösszegű, 133,4 millió eurós bevételt termeltek, melynek 78%-a a licensz- és versenyrendezés jogából származik.
Ezzel párhuzamosan azonban 44 millió euróval nőttek a költségek, többek között bővítették a személyzetet és az új autók fejlesztésére is sok pénz ment el.
Összehasonlításképpen: 2017-ben a Formula E 94,5 millió eurós bevétel mellett 20,8 millió euró veszteséget, 2016-ban pedig 56,6 millió euró bevétel mellett 35,2 millió euró veszteséget termelt.
A Formula E debütálása, vagyis a 2014/15-ös szezon kezdete óta összesen 150 millió euró veszteséget könyvelhet el.
A dokumentumokból állítólag az is kiderül, hogy a cég fizetőképessége nagyban függ az anyavállalat, a Formula E Holdings támogatásától, mely 2018-ban 10,5 millió eurós tőkeemelést hajtott végre.
A Formula E azonban növekedik, egyre több nagynevű autógyártót nyer meg magának, mint például az Audit, vagy a Jaguárt. A versenyre kilátogatók száma a negyedik szezon során megduplázódott, 476 000-re nőtt, míg a televízióban 330 millió ember követte a versenyeket globálisan.
A jövőbeli jövedelmek nagy része Szaúd-Arábiából származik, miután a Formula E tízéves megállapodást írt alá az állammal tavaly májusban. Habár az ügylet értékét hivatalosan nem közölték, a Verge jelentése szerint, az 260 millió dollárról szól, 10 éves időintervallumra. értékben terjedt el a tíz évben.