back to top
KezdőlapFormula 1A Rich Energy továbbra is provokál

A Rich Energy továbbra is provokál

-

A Rich Energy a Haas csapat névadó főszponzoraként kezdte meg a 2019-es F1-es szezont. Azonban inkább csak botrányos hírekkel tűntek ki.

A magát prémium energiaitalnak tartó márka legfőbb platformja a Twitter volt (és az a mai napig is), ahol rendre másokat provokáltak. Legfőképpen a Red Bullt, melyet legfőbb riválisuknak tekintettek, mivelhogy mindketten F1-ben jelenlévő energiaital márkák. A Rich Energy azonban rendre a Red Bull fölé helyezte magát, márkájukat és terméküket is jobbnak minősítették a bikákénál.

Az igazi „botrány” azonban akkor kezdődött, mikor a Whyte Bikes nevű kerékpár márka beperelte a Rich Energy-t védjegylopás miatt. Annak logójában látható agancs motívum ugyanis szinte teljesen megegyezik a Whyte Bikes logójában láthatóval. A pert el is bukta a Rich, ráadásul kiderült, hogy az ügyben még iratokat is hamisítottak.

Az energiaital márkát arra kötelezték, hogy változtassa meg a logóját.

A Haas autóiról először csak eltűnt az agancs motívum, ám maradt a Rich Energy felirat. Később azonban a márka és a csapat felbontották a szerződést.

Azóta a Rich Energy meg is változtatta logóját, ám közösségi médiás stílusukon továbbra sem változtattak.

Most egy provokatív videókkal borzolják a kedélyeket. Bár nem állapítható meg egyértelműen, állításuk szerint a felvételen a márka vezérigazgatója, William Storey az, aki az F1-es Renault-ban ül, majd pályára hajt és megtesz pár kört a Paul Ricardon.

Ez egyáltalán nem kizárt, hiszen a kellően tehetős emberek számára kínál a csapat ilyen tesztvezetési csomagot – és ez esetben hónapokkal korábban kellett készülnie a videónak -, ám a Rich Energy előéletét tekintve, nem feltétlenül kell ezt elhinni nekik. A kommentelők is erősen kételkednek…

Ami viszont bizonyos, hogy a videók közzététele egyfajta erőfitogtatás akart lenni, hangsúlyozván, hogy nem távolodtak el a Forma-1-től.