A heti mém- és móka alapot biztosította a Tesla Cybertruck, fa… khm, vasék egyszerűségűre formatervezett elektromos pickupja, melynek a bemutatóján történt az azóta híressé vált kínos malőr. Azóta is vita tárgyát képezi az, hogy a hivatalos prezentáción vajon direkt tört-e be kétszer is a törhetetlennek titulált üveg, avagy csak egy remek marketingfogás részesei vagyunk. A tőzsdepiac mindenesetre nem értékelte jónak a produkciót, mert a Tesla részvényei hat százalékot estek az előadás másnapján.
Elon Musk most gyorsan kirakta a Twitterére is azt a videót, amikor a Cybertruck főpróbáján is tesztelték fémgolyóval az ablakot, és akkor valóban ellenállt a behatásnak az üveg. Azt azért maga is elismerte, hogy a jelek szerint a végleges sorozat érett változaton még dolgozniuk kell.
Franz throws steel ball at Cybertruck window right before launch. Guess we have some improvements to make before production haha. pic.twitter.com/eB0o4tlPoz
— Elon Musk (@elonmusk) November 23, 2019
A marketing mindenesetre úgy néz ki, hogy már bejött, mert már több mint 145.000-et megrendeltek az egyébként Teslához mérten olcsó futurisztikus kinézetű járműből.
A gyári promó film:
És emlékeztetőül, maga a blama: