A korábbi Forma-1-es csapatfőnök Eric Boullier vette át az irányítást a Francia Nagydíj felett, és azonnal terveket is felvázolt annak érdekében, hogy a korábban tapasztalt közlekedési káoszt megakadályozza.
2018-ban tért vissza a Francia Nagydíj a száguldó cirkuszba a Paul Ricard pályán és nem csak a pályán mutatott, vagy éppen nem mutatott izgalmak okoztak gondot sokaknak. Hanem a megközelítés és a közlekedés nehézsége is.
A problémát az okozta, hogy a pályára csak egy, szűk út vezet, viszont ebből korábban nem volt gond, mert a pályát inkább kisebb tesztekre használták, nem pedig egy ekkora tömegeket megmozgató versenyre.
Az újonnan kinevezett ügyvezető igazgató Eric Boullier – aki korábban tanácsadóként volt a pálya alkalmazásában – számos transzfer járattal és telekocsikkal igyekszik megoldani a helyzetet.
A felvázolt tervei a következőek:
- Ingyenes transzferjáratokat indítanak a pályához közeli öt városból, amelyek a La Ciotat SNCF vasútállomásnál is megállnak.
- Telekocsi rendszer fejlesztése, és ezen autóknak egy külön forgalmi sáv kijelölése
- Továbbá a versenyhétvége egésze alatt további városokból is indulnak közvetlen transzferjáratok: Marseille, Toulon, Aix-en-Provance
- Szombaton és vasárnap az alábbi városokból is indulnak hasonló járatok: Arles, Avignon, Draguignan, Gap-Tallard, Monasque, Nizza, Saint-Raphael, Salon de Provance, továbbá csak vasárnap az alábbi városok is indítanak járatokat: Bordeaux, Clermont-Ferrand, Montpellier, Perpignan és Valence.
- Ezen kívül tervben van nemzetközi transzferek indítása is, amely biztosít magában három éjszakára és két napra szóló kemping helyet is: Barcelona, Milánó, Torinó, Amsterdam és Eindhoven.