Ami a mérvadó: ha a köridő nem is számít a tesztek során, mutatjuk, ki hány tesztkilométert tett meg a téli tesztek hat napja alatt.
A második hét lezárultával véget ért a tesztidény, ezután, már csak élesben láthatjuk az autókat. Eddig feltehetőleg senki sem a valós formáját mutatta, ezért a köridők kevésbé mérvadóak, a megbízhatóság szempontjából a megtett kilométerek azonban már inkább.
Legszorgosabb ebben a három napban a Ferrari volt, több, mint hetven körrel többet teljesítettek, mint a második Williams. Még ez sem elég azonban, hogy megelőzzék a Mercedest, akik előző heti jó teljesítményükkel így is az összesített lista élén zártak.
Ami a középmezőny illeti, a McLaren vezeti a sort, de nem sokkal elmaradva tőlük a Racing Point végzett, de az AlphaTauri sem teljesített sokkal kevesebbet.
A lista végén pedig a Ferrari két partneristállója, a Haas illetve az Alfa Romeo zárt. Nem úgy tűnik tehát, mintha az amerikaiak kilábaltak volna a hullámvölgyből.
Íme a téli tesztidény „eredményei”:
Körök | Megtett táv (km) | Versenytáv | |
Mercedes | 903 | 4203 | 13,68 |
Ferrari | 844 | 3929 | 12,79 |
McLaren | 802 | 3733 | 12,15 |
Racing Point | 781 | 3640 | 11,83 |
Red Bull | 780 | 3631 | 11,82 |
AlphaTauri | 769 | 3580 | 11,65 |
Renault | 743 | 3459 | 11,26 |
Williams | 737 | 3432 | 11,17 |
Alfa Romeo | 735 | 3422 | 11,14 |
Haas | 649 | 3022 | 9,83 |