Miközben napvilágot látott, hogy várhatóan július elején kezdődik majd a 2020-as F1-es szezon, az FIA meghosszabbította a gyárak kötelező leállását négy héttel.
Miután március közepén az Ausztrál Nagydíjat lefújták, az FIA mondhatni előre hozta a nyári szünetet, s ezzel a csapatok gyárainak kötelező bezárását. Ezt már egyszer meghosszabbították, most pedig a WMSC (World Motor Sport Council) tovább hosszabbította azt. Ezzel a leállás már 63 naposra nőtt.
A leállások vonatkoznak a tervező-, a kutatás-fejlesztés-, a termelő és építő részlegekre. Az FIA azonban hozzá tette, hogy amint 50 napnál jár majd a leállás, maximum 10 fővel, de engedélyezik a csapatoknak, hogy távmunkában hozzálássanak hosszútávú projektjeikhez.
A motorgyártók számára 49 nap lett a kötelező leállás. Ők is maximum 10 fővel, távmunkában dolgozhatnak 36 nap letelte után.