A Brit Nagydíj végén több versenyző is bal első defektet kapott, sorra egymás után. Rögtön célkeresztbe került a Pirelli, azonban nem biztos, hogy ők okolhatók az esetekért.
A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner ugyanis arról számolt be a verseny után, hogy Max Verstappen frissen felrakott gumija bár nem kapott defektet, de tele volt karcolásokkal.
Hornert arról kérdezték, hogy vajon lett volna-e esély Verstappen győzelmére, ha nem cserélnek kereket a verseny végén, a leggyorsabb kör reményében. Mivel többek között emiatt lehetett Lewis Hamilton előnye annyira, hogy hiába kapott defektet, az előnye elég volt ahhoz, hogy elsőként érjen célba.
„Nem lett volna rá garancia, hogy Max autója megúszott volna egy ilyen sérülést” – mondta Horner. „Hogy pontosítsak, felfedeztünk 50 kis vágást Verstappen gumijain a verseny után. Szóval ezt a pályán lévő törmelék okozta.”
„Ha kint maradtunk volna (nem cseréltek volna kereket), elvesztettük volna a második helyet, mert ugyanolyan gumiproblémánk volt, mint Lewisnak, Carlos Sainznak, vagy Bottasnak. Pont a határon voltunk. Nagyon hálás vagyok azért, ami jutott, ahelyett, hogy jó eséllyel elvesztettük volna (a második helyet).”