A hétvégi szezonzárón, Hockenheimben mutatták be az új sorozat, a DTM Electric terveit, a prototípust pedig már pályára is vitték.
„A Schaefflerrel együtt – akik az első stratégiai partnerünk ezen a téren – szeretnénk a sorozatot egy sikeres jövő felé vezetni.” – jelentette ki Gerhard Berger, a széria első embere.
Korábban a fő sorozatot hozták hírbe az elektromos meghajtással, most azonban úgy tűnik, egy betétfutam kap majd villanymotorokat.
„Az a célunk, hogy DTM Electric sorozattal bemutassuk a legújabb technológiát. Ezenkívül meg akarjuk győzni a szurkolókat arról, hogy az új, bonyolult autókkal is lehet izgalmasan versenyezni.”
A prototípust többek között két korábbi német túraautó bajnok – Timo Scheider és Hand-Joachim Stuck -, valamint a Formula E pilóta Daniel Abt és az F3-as Sophia Flörsch vezethette Hockenheimben.
A versenyek előreláthatóan 30 percesek lesznek majd, és elemcserés kiállások is a terítéken vannak a tervezési folyamat során.