Sajtóértesülések szerint jövőre a szezon egyik felében a Mercedes, míg a másikban az Aston Martin szolgáltathatja a Safety Cart.
1996 óta egy Ezüst Nyíl tűnik fel akkor, mikor bármilyen oknál fogva a pályára kell küldeni a biztonsági autót. Akkoriban még Mercedes-AMG C36 model rótta a köröket, míg jelenleg a német gyártó GT R konstrukciója tűnik fel a szükséges esetekben.
A Mercedes továbbra is elkötelezett e téren is, viszont tárgyalások folynak egy átdolgozott megállapodásról az új Concorde Egyezmény mentén. Végleges döntés ugyan még nem született, ám nagyon úgy tűnik, hogy az Ezüst Nyilak visszalépnek attól a privilégiumtól, hogy egyedüli gyártóként szolgáltassák a Safety Cart. A német vállalat ezután is kiemelkedő szerepet töltene be ezen a területen – ideértve az orvosi autó biztosítását is -, ám a Motorsport.com információ szerint a biztonsági autóval kapcsolatos felelősségen a Mercedes az Aston Martinnal szeretne osztozni.
A lehetséges megegyezés szerint a két gyártó felosztaná a szezont, így 11 verseny erejéig a brit márka, míg a többi 12 versenyen a német biztosítaná a szóbanforgó járművet, ami megosztaná a pénzügyi terheket a két fél között.
A Mercedes és az Aston Martin az elmúlt 12 hónapban szorosabbra fűzte kapcsolatát. Nemrég arról szóltak a hírek, hogy az Ezüst Nyilak 20%-ra növelték részesedésüket a brit autógyárban. A két fél a részesedési megállapodás mellett, növelte a technikai együttműködés mértékét is.
Toto Wolff már egy ideje szintén részvényesnek mondhatja magát, ezen felül baráti kapcsolatot ápol Lawrence Stroll-lal, a manufaktúra vezérigazgatójával. Nemrég kiderült, hogy újdonsült versenyzőjük, Sebastian Vettel is ‘bevásárolt’ az értékpapírokból, miután aláírta szerződését a kanadai üzletember F1-es alakulatával.