Az Audi kategorikusan tagadja azt, hogy beszállnának a Forma-1-be. Azzal pedig, hogy a Red Bull átmatricázhatja a Honda motorokat 2022-től kezdve, a rövidtávú jövője biztosított lesz a sportágban. Hosszútávon ugyanakkor szükségük lesz majd egy olyan partnerre, akik képesek versenyképes motort biztosítani nekik, és azt tovább is fejlesztik majd. Az emlegetett német gyártó azonban határozottan elutasítja ezen pletykákat.
A Red Bull lehet, hogy megoldotta az erőforrással kapcsolatos gondjait 2025-ig, köszönhetően a motorbefagyasztásnak, amelyre rábólintott az összes csapat. Ugyanakkor az osztrák csapatnak szüksége lesz egy újabb beszállítóra, és így jött szóra az Audi, akiket velük kapcsolatban már nem először hoznak szóra. Helmut Marko erről az Auto Motor Sportnak nyilatkozott:
„Nyitottak vagyunk új partnerekre.”
Valójában a japán gyártó a Red Bull és a Honda új viszonyában attól tartott, hogy a bonyolult technikai megoldásaikat esetlegesen megosztják rivális gyártókkal. Ugyanakkor Ingolstadtból is hajthatatlanul van olyan hang, amely azt mondja, hogy a gyártónak csatlakoznia kellene a Forma-1 mezőnyéhez. A gyár szóvivője a német RTL-nek azonban cáfol:
„A Forma-1-es szerepvállalás tagadása már tíz éve a fiókom részét képezi. Jelenleg nem foglalkozunk a királykategóriával.”
A szóvivő azt is kategorikusan elutasította, hogy a német autógyártó tervei között szerepelne a száguldó cirkuszban való részvétel, hiszen született már döntés a motorsport programjukról az elkövetkezendő 10 év viszonylatában.
Stefano Domenicali nemrég azonban bejelentette, hogy voltak olyan érdeklődő gyártók, akik beszállnának a Forma-1-be. Tekintettel arra, hogy volt a Lamborghini vezérigazgatója is, amely márka a Volkswagen csoport része, talán meg tudja győzni őket arról, hogy csatlakozzanak a mezőnyhöz 2025 után.