A Red Bull kedden bemutatta idei versenygépét, az RB16B-t. Másnap már arról is lehetett videót látni, hogy Silverstone-ban pályára küldték az autót.
A szemfülesek azonban a csapat garázsában is kiszúrtak egy kis érdekességet. A Decalspotters, akik igencsak profik a szponzor feliratok felfedezésében, kiszúrták, hogy a háttérben egy Heineken logó látható.
A Heineken eddig az F1, vagyis az egész bajnokság partnere volt, 2017 óta, közösen alkották meg a „When you drive, never drink”, vagyis „ha vezetsz, sose igyál (alkoholt) kampányt is. Azonban ha a Decalspotters észrevétele tényleg valós, akkor úgy néz ki, hogy a holland sörmárka – minden bizonnyal Max Verstappen okán – beállt a Red Bull mögé.
As seen in images of Red Bull Racing's shakedown at Silverstone, the team is due to announce a new sponsorship deal with F1 global partner @Heineken.
The deal includes advertising both of the brand's flagship alcohol and non-alcohol drinks.#RedBull #F1 #Heineken pic.twitter.com/BTp98Ydv4x
— Decalspotters (@decalspotters) February 23, 2021