A Ferrari átszervezte a karosszérián dolgozó mérnökök csoportját annak érdekében, hogy javítsa a fejlődésüknek a lehetőségét a 2021-es Forma-1-es szezonra.
Az olasz istálló egy nagyon nehéz 2020-as szezont zárt, miután csak a hatodik helyen zárták a konstruktőri bajnokságot és 2016 óta először fordult elő velük, hogy nem tudtak futamot nyerni. Ebben nagy szerepet játszott az SF1000, aminek gyenge volt a motorereje és még a légellenállása is nagyobb volt a rivális csapatok autóihoz képest.
Azonban a rossz eredmények ellenére továbbra is Mattian Binotto lesz a Sucderia csapatfőnöke, de a karosszéria fejlesztő osztály meg fog változni. A főtervező Simone Resta Haashoz távozását követően az olaszok Enrico Cardilét nevezték ki erre a pozícióra ideiglenesen. Cardile ezentúl osztályvezetőként fog dolgozni szorosan együttműködve a motorrészleget vezető Enrico Gualterivel és a sportigazgató Laurent Mekies-zel.
Ugyan a fejlesztési folyamatok nem fognak változni a részlegen, négy nagyonn csoportra fogják szétbontani azt, hogy mindegyik csoportnak meglegyen a lehetősége a komoly fejlődésre.
Ez a négy csoport pedig a következő: jármű koncepció csoport (vezetője: David Sanchez), karosszéria teljesítményéért felelős csoport (Enrico Cardile), kaszni tervező csoport (Fabio Montecchi) és a jármű folyamatok csoport (Diego Ioverno).
Cardile csoportjának lesz a legnehezebb dolga, ugyanis nekik még a pálya mellett is el kell látniuk a mérnöki feladataikat versenyhétvégéről versenyhétvégére.
Binotto kinevezése óta az olaszok markenting részlegén is történtek kisebb változások. A reklámokért, markentingért és különböző sajtórendezvényekért felelős csoport már magához a Ferrarihoz, mint márkához fog tartozni és Nicola Boari fogja vezetni azt.
A Ferrari csapatbemutatójára a pénteki nap fog sor kerülni, ahol a pilóták mellett a vezérkar és csapat összes dolgozója kerül majd bemutatásra. A Scuderia idei autójáról, az SF21-ről pedig a szezonközi tesztek előtt nem sokkal fog majd lehullni a lepel.