Az éles szeműeknek feltűnhetett, hogy az AlphaTauri újonca, Yuki Tsunoda elég érdekesen használta a DRS-t a célegyenesben.
Az olasz csapat fiatal japánja nagyon jó tempót mutatott az előszezoni teszt során, mely végén összesítésben a második leggyorsabb köridőt futotta. De megbízhatóságból is jeleskedett, mind ő, mind pedig csapata, hiszen az AlphaTauri (az Alfa Romeoval holtversenyben) futotta a legtöbb kört a teszten, szám szerint 422-t. Tsunoda csak az utolsó tesztnap délutánján 91 kört rakott ebbe bele.
„Elképesztő teljesítményt nyújtott, kiélezett középmezőnybéli harcra számítok.” – mondta Dr. Helmut Marko.
Egy picikét odacsípve azért Norris megjegyezte Tsunodának a japán pilóta instagram bejegyzése alatt, „Hogy is van a DRS?”
Ez természetesen azért lehetett, mivel a japánok pilótája a célegyenesben körülbelül 100-200 méterrel előbb nyitotta a DRS-t, (például a gyors körében is) mint a DRS zóna kezdete.
Igazságtalanok lennénk persze, ha nem jegyeznénk meg azt, hogy pl Verstappen a 4-es kanyar kijáratát kb 1 autószélességgel a fehér vonalon kívül használta. Erre mondják persze, hogy ez egy teszt, ahol sok minden megengedhető.