Sebastian Vettel hasznosan töltötte tavaly az otthon töltött időt.
A koronavírus-járvány tavalyi térhódítása azt eredményezte, hogy 2020-ban a Forma-1-es szezon nem tudott időben, márciusban elkezdődni. A szezonnyitóra csak július elején került sor. Így aztán a mezőny tagjai szokatlanul sok időt töltöttek otthon. Többen szimulátorozással és streameléssel múlatták a rájuk szakadt szabadidőt.
Nem úgy Vettel! A német versenyző kétkezi munkát végzett, gyakornokoskodott egy biofarmon!
Erről a bécsi Bio Bienen Apfel nevű eseményen beszélt. A @Vetteleclerc felhasználónevű Twitterező íra le, hogy mit mesélt Vettel az eseményen.
„Azon gondolkodtam, hogy mit kellene csinálnom, és mi érdekel. A mezőgazdaság és a gazdálkodás témája pedig érdekel” – mondta Vettel.
„Sportolóként, a táplálkozás miatt kezdett érdekelni. Mit tehet az ember annak érdekében, hogy egészségesen táplálkozzon, és nagyobb teljesítményt préseljen ki a testéből? Ilyen kérdéseket tettem fel, és végül rájöttem, hogy nem minden zöldség egyforma; nem minden alma tartalmazza ugyanazokat a tápanyagokat.”
„Szóval megtagadtam a lehetőséget tavaly, hogy többet tanuljak erről a témáról, nagyon izgalmasnak találtam, hogy megtanultam ezt a gyakorlatban, és hogy olyan emberekkel beszéltem, akik minden nap ezzel foglalkoznak.”
„Határozottan érdekes volt.”
Eddig sem volt idegen a biofarm téma az F1-es versenyzőktől
Jody Scheckternek saját biofarmja van, a Laverstoke Park Farm. Termékeik között szerepel jelenleg a biodinamukus habzóbor, különféle sajtok, bivalytejes fagylalt, véreshurka, de kiváló minőségű állateledelt is állítanak elő.
Vettel azonban más módon is igyekszik tenni a környezetvédelem érdekében. Ezt bizonyította a Bahreinben is. A SkySports tudósítója, Ted Kravitz számolt be róla, hogy a 33 éves versenyző nem örült neki, hogy a tesztek alatt a Gulf Air műrepülő gyakorlatokat végzett, mivel az túl sok üzemanyag elpazarlásával jár.
Vettel állítólag egyeztetett az F1 vezérigazgatójával, Stefano Domenicaloval, aki beszélt a verseny szponzorával, a Gulf Airrel. Ők pedig elmondták, hogy a műrepülést meg tudják oldani bio-, vagy szintetikus üzemanyaggal is, így ez után már bioüzemanyaggal repültek.