A Ferrari versenyzője, Carlos Sainz elismerte, hogy a csapata sokkal inkább már a 2022-es új technikai szabályzásra koncentrál, mint az idei autóra. Ettől függetlenül Barcelonában sem kezdik el használni majd az új padlólemezüket. Az olaszok kipróbálták már ezt az elemet Portimaoban a szabadedzésen, de az időmérőn és a versenyen nem vetették be.
A Corriere della Sera tudósítója, Daniele Sparisci úgy tudja, hogy a 2021-es csomaghoz az új alkatrészek az elkövetkezendő versenyeken érkeznek majd:
„Ezt követően, ahogy a többi csapat is, a Ferrari az erőforrásait csak a 2022-es új autójuk fejlesztésére irányítja át. A padlólemez tesztelése Portugáliában hasznos volt annyiban, hogy összehasonlíthassák az adatokat a szimulátoros és a szélcsatornás eredményekkel, de nem is tervezték sorozatgyártásra.
A Ferrari spanyol versenyzője, ennyit tett még hozzá:
„Ha van olyan év, ahol minden stabil lesz, akkor ez az. A csapatok nem tudnak nagyokat ugrani a teljesítményben, mert 2022-ben akkora változás lesz, hogy 90%-ban már erre kell koncentrálni. Még így is lehet azért kicsiket előre lépni, ahogy sikerült ez az Alpine csapatnak is. Az első két versenyen még távol voltak tőlünk, majd Portimaoban hirtelen az övék volt a legjobb tempó a középmezőnyben. Ugyanakkor igaz, sok változás már nem lesz.”