Az exkluzív veteránautókkal és versanyutó különlegességekkel foglalkozó Girardo&Co kínálatában feltűnt egy különlegesség: eladó a 37-es alvázszámú Peugeot 206 WRC. Az autó ára negyedmillió angol font, igaz adnak hozzá annyi tartalék alkatrészt, amivel akár egy versenyen is el lehet indulni.
A Peugeot 206 WRC Evo 2-es verziójából mindössze 21 épült. Az eladó példány a 37-es számú, ezt 2001. május 30-án regisztrálta a Peugeot Sport. Franciországban a 330 NQZ 75 rendszámot kapta az autó.
Harri Rovanpera és Risto Pietiläinen indult vele először a 2001-es Acropolis Rallyn, ami akkor a Vb hetedik versenye volt. A versenyt McRae nyerte Solberg előtt, Rovanperáék pedig harmadikak lettek. Természetesen akkoriban még a családok előző generációjáról volt szó, ma már az ifjabbik McRae, a „kis” Solberg, és a „kis” Rovanpera vitézkedik a ralipályákon.
De vissza a 206 WRC-hez! Szeptemberben már ismét egy nagy név ült az autóban. Marcus Grönholm és Timo Rautiainen az Új-Zéland Rallyn bosszankodhatott miután egy remek kezdés után a csapat elszámolta magát és ezzel tönkretették a versenyüket.
2001-ben még egy világbajnok vezette a 37-est. Ausztráliában Didier Auriol és Denis Giraudet lett harmadik a Vb utolsó előtti futamán.
2002-ben Richard Burns világbajnokként tért vissza a Peugeot-hoz. Bár a 206-ossal sosem tudott annyira megbarátkozni, mint a Subaruval, a márciusi Rally de Catalunyán második helyen ért célba a márkatárs Panizzi mögött.
Az autó még két világbajnoki futamon indult, de már az eredmények már elmaradtak. A Safari Rallyn Grönholm motorhiba miatt kiesett, Új-Zélandon pedig Burns összetörte. A gyárban újjáépítették, majd 2011-ig pihent. Ekkor vette meg a francia Hervé „Knapick” Lemonnier aki 2018-ig a Francia bajnokságban versenyzett vele.
2013-ban teljes felújításon esett át a 206-os, és nemrégiben megkapta a 2002-es Catalunya dekort is. Az autó ebben az állapotban eladó, de van hozzá egy komoly alkatrészcsomag is. A vevő többek között első szárnyakat, lengéscsillapítókat, fékeket, váltót, hátsó differenciálművet, motorvezérlőt, karosszériaelemeket és 16 felnit is kap a 250.000 fontos vételárért.
Ifj. Tóth János is egy ilyen Peugeot 206 WRC-vel versenyzett 2000 és 2005 között. Janika öt különböző autót is elhozott a hazai bajnokságba. A 6-os, a 9-es, a 14-es, a 28-as és az 50-es alvázszámú 206-tal is versenyzett. Négy bajnoki címet és egy bajnoki második helyet szerzett a 206-ossal, Tóth Imre és Bahor Bea navígálásával.