Finnországi teszten csípték el a Toyota jövő évi autóját. A Rally1-es Yaris GR-t Juho Hanninen tesztpilóta vezette.
Az M-Sport tesztjéről kiadott képekkel és videókkal összehasonlítva látszik, hogy a Yaris is megkapta a karosszéria oldalára helyezett hűtőnyílásokat. Ezeket az M-Sport fotóin még retusálták, csak a videókon volt megfigyelhető, de a Toyota nem takargatta őket. Az is látszik, hogy a Yarisra egészen nagy hűtőnyílásokat építettek Ezek szerepe, hogy a hibrid hajtáslánc csomagjához hűtést vezessenek. A hátsó lökhárítón ezek kivezetőnyílása is hangsúlyos elem lett. Ezek a módosítások azért is ennyire szembetűnőek, mert az autó aerodinamikája sokat egyszerűsödött az aktuális WRC-hez képest.
A Toyotánál viszont nagyon titkolják az új biztonsági cellát. Az autó oldalablakai tükröződő bevonatot kaptak, ami nem engedi láttatni az új bukókeretet.
Az új Yaris motorja szinte ugyanaz lesz, mint amit a Portugál Rallyra hoz a csapat. Ez egészül majd ki a hibrid hajtáslánccal, így az autó maximális teljesítménye 500 lóerő körül várható.