A Hyundai Motorsport sem akart lemaradni az M-Sport és a Toyota mögött és ők is kiadtak néhány fotót a 2022-es Rally1-es autójuk tesztjéről.
A csapat Dél-Franciaországban murván tesztelt, de vagy csak a hibrid rendszer nélkül felszerelt autót vitték pályára, vagy alaposan felkészültek a fotózásra. A másik két csapat autóin látható levegőbeömlőknek nyoma sem volt az i20-ason, ami így egy meglehetősen unalmas, jellegtelen autó képét mutatja, ami biztos, hogy nem ébreszt vágyat a jövő évi WRC-kel kapcsolatban. Ezekkel a képekkel a csapat csak annyit ért el, hogy meglovagolta a teszteket kísérő médiavisszhangot (végül is mi is írtunk róla), és csináltak némi reklámot az új modelljüknek, amelynek sportváltozatára épül az új Rally1-es autó. Mi pedig reménykedhetünk, hogy ennél azért morcosabb lesz, ahogy azt a Toyotánál és a Fordnál már láthattuk.
Azt a csapat is elárulta, hogy a franciaországi teszteket megelőzte egy első adatgyűjtő menet a németországi bázisuk környékén. Arról viszont szemérmesen hallgattak, hogy kik vezették az autót. Oliver Solberg ellenben a közösségi oldalán elárulta, hogy ő is kipróbálta már az új szabályok szerint épített i20-ast.
„Láttunk érdekes dolgokat, néhányat meg kell változtatni és fejleszteni, de ez mind a folyamat része” – mondta Andrea Adamo, a Hyundai Motorsport vezetője. „A csapat elképesztő munkát végzett, keményen dolgozott, hogy ilyen rövid idő alatt felkészítse az autót az első tesztre. Természetesen egy hosszú út elején járunk, de azt hiszem, érdekes időszak vár ránk a 2022-es Monte-Carlo Rallye előtt.„