A hajló szárnyelemek a Spanyol Nagydíjon kerültek reflektorfénybe Hamilton panaszai nyomán. Az FIA azóta reagált, de a világbajnok nem elégedett.
A brit szerint három tizedet ért a Red Bull trükkös megoldása a barcelonai célegyenesben.
Azóta a FIA szigorított a teszteken, a csapatoknak pedig nyárig adott időt arra, hogy az autóikat ennek megfelelően módosítsák.
„Minimum hat tizedet ér majd Bakuban.” – mondta a kitolt határidőről Leis Hamilton.
Nem csak egy csapatot érintene ez, a bikások mellett az Alpine és az Alfa Romeo is gyanúba keveredett a mozgó alkatrészekkel kapcsolatban.
„Szerintem folytatnunk kell a nyomásgyakorlást az FIA-ra, hogy jobb munkát végezzenek, és mindent kontroll alatt tartsanak.”
„Ha az utolsó versenyt nézzük például, akkor mindenkinek fent kell tartania a gumimelegítőket az időmérőn. A Red Bull valamiért mégis levehette, de senki más.” – sérelmezte Hamilton.
„Szerintem következetesnek kéne lenni mindenkivel szemben. Amit muszáj megértenünk az az, hogy a mérnökök zsenik: ha teret adunk nekik valamire, akkor azt ki fogják használni.”