A Red Bull technikai vezetője, Adrian Newey „az utolsó dinoszaurusznak” nevezi magát az F1-ben, amiért az új gépek tervezésekor továbbra is a rajzasztalra hagyatkozik. Newey több bajnoki címet nyert autót tervezett, mint bárki más, ráadásul egyedülálló érdeme, hogy három különböző csapattal – a McLarennel, a Williamsszel és a Red Bull-lal – is bajnoki címeket szerzett. Annak ellenére, hogy közismerten kedveli a rajzasztalt, Newey kifejtette, hogy semmi kifogása nincs a tervezők új generációja által használt CAD-rendszerek ellen:
„Igazság szerint ilyen értelemben én vagyok az utolsó dinoszaurusz az iparágban. A rajztáblán nőttem fel, és számomra ez olyan, mint egy nyelv. Ez az, amiben jártas vagyok. A CAD a rajztáblák ellen hasonló dolog, mint a körhinták vagy a körforgalmak esete. Számomra ez egyszerűen csak egy módja annak, hogy a fejünkben lévő dolgokat egy olyan közegbe kommunikáljuk, amelyből továbbfejleszthetjük. Számomra az elsődleges kommunikáció a rajztábla és a vázlatkészítés. A fiatal srácok számára az elsődleges a CAD. Más korosztályoknak más a kvalitásuk.”
A napi munkán túl Newey számos történelmi versenyen vett részt, és tulajdonosa egy 1969-es Lotus 49-esnek. A Goodwood Festival of Speed-en a 62 éves szakember lehetőséget kapott arra, hogy beüljön a Tyrrell 003-asba, amely Sir Jackie Stewart első F1-es bajnoki címet nyert autója:
„Ez nagyon különleges dolog nekem, mert az első autó, amit 10-11 éves koromban építettem Tamiya modellkészletekből, egy Lotus 49-es volt, amelyet némi szerencsével most már birtokolhatok, a második pedig ez az autó volt. Azok a készletek nagyszerűek voltak, mert megtanították, hogyan áll össze az autó. Miképp mozog a felfüggesztés, hogyan működik egy Forma-1-es autó futóműve, így miután megépítettem azt a készletet, most pedig tényleg lehetőségem volt mindkét autót, a Lotust és a Tyrrellt is vezetni, ez igazán parádés.”