Max Verstappen silverstone-i balesetéről még ma is sokat beszélnek.
Lewis Hamiltonnal csatázott a verseny elején, aminek az lett vége, amikor a brit a Copse kanyarhoz érve részben Verstappen autója mellé érkezett, majd a riválisok összeütköztek. A holland kiesett, miután nagy tempóval a gumifalba csapódott.
Hamilton 10 másodperces büntetést kapott, de végül így is megnyerte a versenyt. A Red Bull szerint ez túl enyhe büntetés volt a szabálytalanságért. Felülvizsgálati jogot kértek, amit egy újabb meghallgatás követett, amelyen a Red Bull, a Mercedes és az FIA stewardok képviselői vettek részt. Az osztrák csapat felülvizsgálati jogát elutasították, a stewardok pedig elégedetlenségüket fejezték ki „a Red Bull által megfogalmazott bizonyos vádakkal” kapcsolatban.
Marko a Motorsport Magazinnak nyilatkozva kifejtette, hogy szerinte mi volt a stewardok dokumentumában szereplő passzus pontos oka, miután az FIA nem árulta el, hogy miről volt szó.
Maga a Mercedes nem kívánt nyilatkozni, de amikor kiadtak egy közleményt, amelyben kritizálták a Red Bullt, és azt mondták, hogy a csapat megpróbálja aláásni Hamilton sportszerűségét, akkor úgy tűnt, hogy valamivel megvádolták a brit pilótát.
Marko szerint azonban arról volt szó, hogy a Red Bull úgy érezte, Wolff megpróbálta befolyásolni a versenybírákat.
„Amit az érvelésünkben előadtunk, az az, hogy nem fordulhat elő, hogy egy csapatfőnök, jelen esetben Toto Wolff, a döntéshozatali folyamat során megkérdőjelezhető dokumentumokkal indul a stewardokhoz” – mondta Marko.
„Ez egy belső Mercedes-papír volt, és szerintünk ez egyértelmű befolyásolása a stewardoknak.”
„Szerencsére nem sokkal a verseny után kijött egy direktíva az FIA-tól, amely kimondja, hogy az ilyen akciók abszolút tilosak.”
Mindettől függetlenül Marko szerint az FIA nem bánt velük rosszul.
„A Red Bullnál általában úgy érezzük, hogy az FIA korrektül bánt velünk” – mondta a Red Bull tanácsadója.