Amikor a Forma-1 vezetői bejelentették a Holland Nagydíj érkezését, akkor már sok szurkoló attól félt, hogy a verseny Zandvoortban pont ugyanolyan lesz, mint a Monacói Nagydíjak nagy része. Az FIA nemrégiben tett is ezért, miután biztonsági okokból az egyik DRS zónán rövidíteniük kellett.
Az ezen a héten esedékes Holland Nagydíjon két kijelölt DRS zóna lesz. Az egyik zónában a pilóták egészen a híres döntött kanyartól (Arie Luyendyk kanyar) használhatták volna az állítható hátsó szárnyukat, azonban a Telegraaf nemrégiben arról számolt be, hogy az FIA végül elvetette ezt az ötletet.
Habár a zandvoorti pálya utolsó kanyarját a mai Forma-1-es autókkal simán be lehet venni padlógázzal, a DRS-t mégsem lehet majd használni a pálya azon szakaszán. Így az egyik zóna a célegyenes lesz, a másik pedig a 11-es kanyar felé vezető egyenes lesz.
A hétvégi futamot követően az FIA meg fogja vizsgálni, hogy a jövőben lehet-e majd használni az állítható hátsó szárnyat a döntött kanyarban vagy sem.