A GT7 márciusi érkezésének bejelentése rengeteg információt zúdított ránk, de a játékosok szempontjából az egyik legfontosabb kérdés, hogy milyen pályák lesznek majd elérhetőek az új részben.
Szinte az összes Gran Turismo rajongó nagy örömmel vette a High Speed Ring visszatérését a játékba. A Trial Mountain-hoz hasonlóan – amely szintén visszatér a GT7-ben – ez egy olyan pálya, amely a kezdetektől fogva benne van a játékban, de a GT Sport-ban mégsem kapott helyet. Ennek az oka a PS2-es érában tervezett pályaadatok átalakításával kapcsolatos méretezési problémák voltak. A fő gondot a tereptárgyak és a pályaszélek skálázása jelentette a GT Sportban, ahol ugyan rendelkezésre állt maga a pálya, de a Polyphony Digital (PDI) a „Nem megoldható” renderelési glitch-ek miatt kihagyta azt belőle. Ehelyett inkább új kitalált pályákon dolgozott, mint például a Dragon Trail és a Lago Maggiore.
A High Speed Ring 1997-es debütálása óta néhány átalakításon esett át és úgy tűnik, hogy a GT7 esetében is ez a helyzet. Tekintettel arra, hogy a pályának csak hat csúcspontja van, talán nem gondolnánk, hogy sok mindenen kell változtatni. A második kanyarban azonban jelentős változás tapasztalható a GT7-ben, ami megváltoztatja a korábban megszokott kanyarvételi ritmust.
Ez a kanyar mindig is az első fékpont volt, miután egy gyors, szögletes kanyar következett. Úgy tűnik, hogy a GT7-ben sokkal keményebb fékezésre lesz majd szükség ezen szakasz optimális teljesítésére.
A kanyarbemenet legalább 50 méterrel mélyebben kezdődik, ugyanakkor a kanyarkijárat csak néhány méterrel található távolabb, mint a korábbi részekben. Ez jóval szűkebb fordulatot eredményez, mint az előző verziók sugara.
A balos forduló után található függőhidat néhány méterrel eltolták, ami kissé nehezebb befordulást jelent a hármas-négyes kanyar első szakaszába.
Ezt követően a pálya folytatja eredeti nyomvonalát, de egy jelentős változtatással, amely hosszabb versenyeken sokat számíthat majd. A GT5 és a GT6 esetében a boxutca bejárata jóval az utolsó kanyar előtt volt, de a GT7-ben a kanyarkijárat utáni eredeti helyzetébe került vissza.
A High Speed Ring egyike volt a trailerben látott pályáknak, a többi viszont a GT Sportból már ismerős lehet a játékosoknak. Ide tartozik a Circuit de la Sarthe is, amelyről az a hír járta, hogy kizárólagos szerződést köt egy másik fejlesztővel. Ez vagy azt jelenti, hogy az üzlet nem jött létre, vagy a pálya „allicencia”-ban van, vagy pedig a 2022. márciusi megjelenési dátummal a PDI véglegesítette a határidőt és a pálya így kerül be a GT7-be.
A trailerben tisztán látható az európai és az ázsiai, csendes-óceáni térségben a GT7-be érkező pályák listája. Ahogy várható volt ez minden, a GT Sportban már szereplő pályát lefed. Ezenkívül a játék hivatalos oldalait frissítették, ahol publikálásra került, hogy a GT7 90+ „nyomvonallal” indul – korábban „variációk” néven.
A GT Sport 83 ilyen variációval rendelkezik, valamint a Northern Isle Speedway Infield, amely csak bizonyos küldetésekben érhető el. Ez azt jelentené, hogy a Trial Mountain (előre és hátra), a High Speed Ring (előre és hátra), valamint a Daytona ovális és a Road Course esetében 89 változatról tudunk, de még mindig van legalább egy pálya, vagy variáció, amiről semmilyen információ nincs jelenleg.
A trailerben utalás volt arra vonatkozóan, hogy melyik pálya valószínűsíthető. A lehetséges megoldás a „Livery Editor” részben jelenik meg az Adria International Raceway matricával, ugyanakkor a pálya maga nem látható az európai pályatérképen.
Összességében elmondható, hogy ebben a tekintetben is széles palettával indul a GT7, amely minden eddiginél nagyobb pályacsomaggal várja a jövő márciusi rajtot.