A Red Bull elismerte, hogy még mindig keresik a megoldást a rejtélyes hátsó szárny problémájukra, ami az utóbbi futamokon már-már rendszeressé vált a Bikáknál.
A Milton Keynes-i istálló nem várt problémákba ütközött a Sao Pauló-i és a Katari Nagydíj során. Mindkét helyszínen a közepes leszorítóerejű csomagját vetette be a Red Bull és amikor Max Verstappen a pénteki gyakorlásokon használta a DRS-ét, a hátsó szárny felső eleme váratlanul elkezdett rezonálni. A jelenség még a televízió képernyőin is jól kivehető volt és az energiaitalosok csakis úgy tudták megoldani a problémát, hogy kicserélték a hátsó szárnyat a magasabb leszorítóerős specifikációra.
Mivel a soron következő két helyszínen (Dzsidda. Abu Dhabi) is nagy valószínűséggel az alacsony vagy a közepes leszorítóerős alkatrészeket fogják használni az F1 csapati, így a Red Bullnak gyorsan megoldást kell találnia a problémára, azonban erre még mindig nem voltak képesek.
A Bikák csapatfőnöke, Christian Horner szerint a hátsó szárny váltás Katarban tervezett volt, azonban tudatában van annak, hogy a hátralevő két futamon még elő fog kerülni a problémás szárny.
„A nagyobb hátsó szárny passzolt a beállításunkhoz, végül ezért cseréltünk” – árulta el a brit szakember. „Ha Dzsiddában és Abu Dhabiban is használunk kell majd ezt a szárnyat, akkor meg kell oldanunk ezt a problémát és szilárddá kell tennünk a DRS működését.”
Horner reméli, hogy a problémát gyorsan képes lesz majd megoldani a csapata. „A megbízhatóság szempontjából nagyon fontos lesz, hogy a megjavítsuk a működtetőt, hogy újra normálisan funkcionáljon. Már évek óta ezt a technológiát használjuk, szóval ennek nem kellene, hogy problémát okozzon a számunkra.”