A Ford Fiesta R5-ből és a klasszikus kocka Fiat Panda 4×4-ből épített egyedi hibridet Malcolm Wilson csapata.
Nagyon jól állhat a Rally1-es Puma fejlesztésével az M-Sport ha még ehhez hasonló akciókra is van idejük.
A mérnökök a Fiesta R5 MKI-et vették alapul, amely 2013 óta az M-Sport legsikeresebb autója. Összesen 953 győzelmet szereztek vele eddig. A Fiat Panda eredeti karosszériáját 360 milliméterrel szélesítették ki, hogy elférjen alatta a Fiesta hajtáslánca. Annak érdekében, hogy a Panda eredeti formáját ne vesztsék el, agresszív kerékjárati íveket építettek, amelyekkel enyhén B-csoportos megjelenése lett a Panda szörnynek.
A Panda by M-Sport motorja az 1,6 literes Ford EcoBoost, amely egy ötfokozatú szekvenciális Sadev sebességváltón keresztül 300 lóerőt és 450 Nm-t küld a kerekekre. A hajtásláncba egyedi első és hátsó differenciálművek kerültek.
A műszerfalat az eredeti Fiat Panda egység ihlette. Természetesen hatpontos biztonsági öveket és egy FIA homologizált bukókeretet is kapott az autó. A hátsó ajtóra pedig egy kézzel dombornyomott “PANDA 4×4” felirat került, az eredeti modell előtt tisztelegve.
A munka része volt a remek kisfilm is amit a csapat forgatott az autóról.