Toto Wolff dobálózásának köszönhetően többen érdeklődtek a BOSE fejhallgatók iránt.
A két cég partnerkapcsolata minden valószínűséggel megszakadt, ugyanis a Mercedes honlapján már nem szerepel az amerikai márka neve. Ugyanakkor az audiókészülékeket gyártó vállalat jócskán profitált az osztrák csapatvezető műsorából.
Wolff a Szaúd-Arábiai Nagydíj alatt vágta a földhöz fejhallgatóját, ugyanis megviselte az, amit a pályán látott. Az Ezüst Nyilak megemlékeztek akkor partnerük darabjáról, ami természetesen nagyot ment a közösségi médiában, így nem valószínű, hogy emiatt szakított egymással a két fél.
Vincenzo Landino, az Aftermarq alapítója korábban utánanézett annak, mennyire tett „jót” a brandnek az osztrák vezető mutatványa.
A Mercedes videója csaknem 4 millió elérést biztosított az amerikai márkának.
Inadvertent Ads: episode 1.
Toto Wolff and this now infamous video has provided Mercedes partner, @Bose, with over 4 million impressions and according to socialmediavalueio provided nearly $25,000 of value for Bose. #F1 #sportsbiz https://t.co/XSH1NztQGd
— Vincenzo Landino (@vincenzolandino) December 8, 2021