Pascal Wehrlein szerint a Formula E autóval „folyton a határokat kell feszegetni” a jó eredmény eléréséhez. A német versenyző hozzátette, hogy ezzel szemben a Forma-1-es autók többségét nem nehéz vezetni, mert olyan érzés, mint ha „sínen mennének” a versenypályákon.
Wehrlein – aki a Forma-1-ből való távozását követően került át az elektromos szériába – már megfordult a Mahindra csapatánál és a tavalyi szezon óta a Porsche csapatánál versenyez, ahol a hosszútávú autózásban nagy eredményeket elérő André Lotterer a csapattársa. Eddig ő volt az egyetlen ex-F1-es a Formula E mezőnyében, azonban Antonio Giovinazzi érkezésevel most már ő sem lesz egyedül.
A német fiatal a Formula E-ben rendszeresen a dobogós helyezésekért harcol, azonban az F1-ben erre nem volt lehetősége, mert anno a Sauber és a Manor sem állt olyan szinten, hogy erre képes legyen. Wehrlein szerint a két sorozatban használt autó között óriásiak a különbségek.
„A Formula E autókat nagyon nehéz vezetni, mert alig van valami tapadásod” – árulta el az egykori Mercedes junior. „Folyton a határon kell autóznod, ha gyors szeretnél lenni ezzel az autóval.”
„Ez egyáltalán nem olyan, mint a Forma-1-ben, mert azokat az autókat könnyű kormányozni és olyan érzésed van, mint ha a sínen mennének menet közben. Itt mindig harcolni kell velük, ami miatt nagyon nehéz dolgunk van. Nekünk ráadásul a versenynaptár túlnyomó része utcai versenypályákból áll, ami miatt szűk a hely és ez is egy fajta nehezítő tényező a számunkra.”
A Formula E idei szezonja a héten veszi kezdetét a szaúdi Ad Diriyah-ban, szóval érdemes lesz a televízió képernyői elé huppanni, ugyanis az elektromos széria versenyeinek nagy része tele van akcióval, fordulatokkal és váratlan előzésekkel is.