Megmutatta a Ferrari, hogy a piros melyik árnyalatában fog pompázni a 2022-es autójuk.
A Scuderia már régóta készül erre a pillanatra, ugyanis már tavaly az új szabályokra és az idei konstrukcióra koncentráltak inkább. Új erőforrásuk a számításaik szerint felveszi a versenyt a Honda és a Mercedes hajtásláncával, sőt a Shellnek köszönhetően az üzemanyagok terén is húznának egy váratlant.
Ugyan tavaly nem élvezett prioritást a konstruktőri harmadik hely, ám végül a maranellói csapat sikeresen megszerezte azt. A McLaren ellen vívtak csatákat, ám a papaya csapat nem tudott jó eredményeket produkálni a szezon végén, így a Ferrari kiénekelte a sajtot a szájukból.
Charles Leclerc:
A monacói versenyző negyedik évét kezdi meg vörös színben. Az elmúlt években a futamgyőzelmek elkerülték a fiatal pilótát, sőt tavaly egy új csapattársat is kapott, aki a pontversenyben előtte végzett. Leclerc azonban bizakodó, szeretné visszavezetni a Scuderiát a győztesek utcájába, és szeretne ő maga is világbajnok lenni.
Carlos Sainz:
2020-ban még a McLarennél vitézkedett, ám a vörösök felfigyeltek a teljesítményére, így elhódították a spanyolt Wokingból. A 27 éves pilótának kellett egy kis idő, mire felvette új alakulatánál a ritmust, ám a szezon második felére stabil és megbízható teljesítményt nyújtott. Az egyéni listán nemcsak csapattársát előzte meg, hanem egykori kollégáját, Lando Norrist is. Sainz idén még magasabbra tenné a lécet, ugyanis szeretne versenyeket nyerni a vörösökkel.
F1-75:
Sötétebb piros árnyalat, visszatérő szponzor és karakteres rajtszámok. A Santander kapcsán a fekete is hangsúlyosabb lett, ám a lényeg nem a fényezésen van. A Ferrari oldaldobozán lévő bevágások elég méretesek, ugyanakkor az oldalszekrény is tekintélyt parancsoló.