A Ferrari kiszúrt egy esetleges problémát a Mercedes W13-asával kapcsolatban, amit meg akarnak oldani. De nem az oldaldobozról van szó.
Amikor Bahreinben a pályán feltűnt az autó, a pletykák egy a barcelpnaihoz képest másfajta konstrukcióról, igaznak bizonyultak, és a Forma-1 ügyvezető igazgatója, Ross Brawn úgy jellemezte, hogy ez „a szabályok nagyon szélsőséges értelmezése, és elkerülhetetlenül sok vitát okoz majd”.
A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner már meg is kritizálta, ám a Ferrari főnöke Mattia Binotto a Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff mellett ülve a bahreini sajtótájékoztatón a riportereknek így nyilatkozott: „A tükrökön néhányan meglepődtek. Én ezt eléggé meglepőnek találom. Ez nem olyasmi, amire számítottunk.”
„Azt hiszem, ennek szellemében szükség van néhány dologra. Úgy gondolom, hogy a jövőre nézve (ezeket) meg kell oldani.”
„Már a múltban is mindig azzal érveltünk, hogy a tükröknek ne legyen aero céljuk. Csak azért kellene ott lenniük, hogy hátranézhessünk.”
„Azt hiszem, ahogyan (a Mercedes) kezelte vagy tervezte az autóját, minden bizonnyal jelentős aero célt szolgálnak a tükrök, és azt hiszem, ez olyasmi, amit meg kell állítanunk a jövőben, ez nem kétséges, mert fennáll a veszélye annak, hogy a jövőben minden csapat olyan tükröket kezd tervezni, amelyek úgy néznek ki, mint az űrhajók.”
„Nem hiszem, hogy ez az, amit mi F1-esek keresünk.”
Binotto nem csatlakozott azonban Hornerhez a Mercedes oldalának kifogásolásával, mondván, nem vitatja a szabályszerűségét.