A Williams teljesítményét felelős igazgatója, Dave Robson értékelte a csapat helyzetét három versenyt követően, főleg az autótörések szempontjából. Ezekből ugyanis nem volt hiány, ám mindannyiszor Nicholas Latifi nevéhez voltak köthetőek.
A kanadai versenyző Jeddah-ban az időmérőn és a futamot is balesetezett, majd Melbourne-ben is autót tört, bár akkor már nem az ő hibájából, hiszen honfitársa, Lance Stroll figyelmetlenkedett.
A költségsapka bevezetése után viszont ekkora anyagi kár nem biztos, hogy jót tesz a csapatnak. Az év során mindenki maximum 140 millió eurót költhet, tehát tavalyhoz képest még 5 millióval kevesebbet is. Mindazonáltal a Williams csapata nem aggódik a sok szezon eleji plusz költség miatt.
„Nyilvánvalóan számolni kell egy bizonyos mértékű kopással, beleértve az alkatrészek általános elhasználódását, amelyeket már nem lehet megjavítani, illetve a baleseti károkat” – kezdte nyilatkozatát Dave Robson. „Amikor olyan helyekre megyünk, mint Jeddah és Ausztrália, ahol balesetek történnek, a falak pedig közel vannak, tudjuk, hogy ez mindig lehetséges. Ez benne van a költségvetésben, a költségvetés egy részét félreteszik erre a célra. Most ez megnehezíti a dolgot, különösen a szezon elején, mert nincs más verzió, amire vissza lehet térni, így ez egy probléma.”
Ugyanakkor a grove-iak az incidensekből is megpróbálják a lehető legjobbat kihozni: „Viszont mivel a dolgok viszonylag gyorsan haladnak a szélcsatornában, az új alkatrészeket már egy kissé javított specifikációval is el lehet készíteni, ha tudjuk, mit akarunk csinálni. Nyilvánvalóan nem ezt az utat választottuk volna, de a legjobbat kell kihozni a helyzetből és ez mind része a költségvetésre való odafigyelésnek.”