A Ferrari új aerodinamikai szakembert szerződtetett méghozzá a Mercedestől, hogy 2022-ben is megnyomják a pályaelőnyüket.
Idén új technikai szabályokat vezettek be, ami azt jelenti, hogy a tervezőknek és mérnököknek teljesen új filozófiához kellett alkalmazkodniuk, hogy kihozzák az autókból a maximális teljesítményt.
A Scuderia a tavalyi év nagy részét az idei szezonra való fejlesztéssel töltötte, mielőtt a változások életbe léptek volna, míg a Red Bullnak és a Mercedesnek 2021-re kellett helyeznie a hangsúlyt, mert a bajnoki címért harcolnak.
A Ferrari a tavalyi szezon során összesen öt dobogós helyezést szerzett Carlos Sainz és Charles Leclerc által, amit a 2022-es év első három futamán már meg is döntöttek.
Ez a javulás idén a maranellói csapat meglévő munkatársainak erőfeszítései, valamint a más csapatoktól megszerzett munkatársak révén valósult meg. Beleértve azokat is, akik a Mercedes nyolcéves konstruktőri dominanciájában szerves szerepet játszottak.
Az egyik ilyen Gianluca Romani, akinek Arizonában, Valenciában és Milánóban is tanulta a mérnök szakmát.
A Mercedeshez 2019-ben csatlakozott, és több, mint két sikeres brackley-i év után a hónap elején visszatért hazájába, hogy a maranellói alakulathoz csatlakozzon, aerodinamikusként.